Lazy vareniki with cheese cottage

Vareniki delicious cun u casgiu hè un pezu originali di a cucina ucraina. Cumu fà vareniki cù furmagliu? Ci sò parechji ricetti distinti, ma i principii generali di coccia stu paniamu sò: pasta di bona farina, cuafate di qualità fresca, ova fresca, mantra naturale è crema agrume + una certa e diligenza di u coccu. Curd for dumplings ùn deve micca aghju o troppu asciuttu. Hè megliu se u furmagliu hè fatto. U riposu hè prestu bè semplice: u casgiu hè strufinatu cù l'ova è un poghju di mantra finu à uniforme. A casgiu di massa di furmagliu pò esse aghjustata - vi puderete duminiu salitu cù casgiu cottage. E pudete aghjunghje un pocu di zuccheru, canella è un pocu vaniglia à a massima d'ova di cume-oghje serà ancu deliciosu.

Lazy vareniki for the skilful and not very mistress

A ricetta per sta platti senza gustu è gustu hè particularmente apprezzatu da a gente impiegata è di quelli chì ùn piace micca di cocinari assai.

Ingredients:

Preparazione:

U furmagliu di casgiu avemu da friccià da un pezzu micca troppu piccellu, aghjustà oggetti è a mantega ligata (hè fatta fatta), seguitavamu è beni cunghjuntemu à l'homogeneità. Avà, aghjustate gradualmenti à a farina di zucchina è u fugliale di pezzu, è amassi a pasta. Amparemu a pasta in a tassa cummigliata di farina. Dividisci in partie nant'à uguale, formulemoschje quelli di salte di salsicce, da elli pudemu fracce a pezzi oblicu cù un cuteddu, chjamati vareniki perezoso.

Poviru vareniki: un altru modu

Pudete fà in altru modu: amassi a massa per a sola ricetta è rintrappa in una stampa micca bella, cut in diamanti. Vareniki dip in acqua di salami salitu è ​​fateurà finu à altru. Sò scumpressi i bolià cù un ruffu, pour cù a mantra funnuta è a crema agria. Scalfandemu issi chjappi vasunni boni cù l'aiutu di un sonu di u pianu è di a so mannata. Pudete ancu bracchendu boli dumplings in u fornu. Pudete preparalli per l'utilizazione futura è i mette in a cunghjilazione di u frettu, riunificendu u filmu di alimentariu. Quandu vareniki si fugliate bien, ponu trasfigurate in sacchetti neve.

Vareniki cun queso chjuche

Pudete fà bunissà bè dumplings cun di casgi e cipudine. Ci sò dui opzioni: cun una cipolla verde ghjente o cù una cipolla bulbe.

Ingredients:

Preparazione:

Da farina, latte è 1 oghje, amassi a massa. Aghjunghjite a farina un pocu è appendate currettamente. Punteghjanu una cipolla verde cù un cuteddu è in un pezzu solu si aghjustanu un casgiu cottage, uovo è cipudine. Un pocu. Tuttu mistu mischju. Tagliate quarchi pocu di a pasta dispostu, trasfurmassi cù un pappu trasfurmatu in una carta fina è tagliate e tazze cun un vetru. Eppuru, sicuru, pudete taglià a pasta in pezzi petite è ogni cullizzioni individuale fora da un pappu. Pudete in mezzu di ogni mugliare un pezzu reluzzu, frasi l'arme ogni varenik è aghjunghje u pane preparatu à un pianu pianu à un pianu pianu. Cogni bè in acqua fugliosa salata. Quandu u dumplimenti vanu, puderete chjucu à l'altru minutu è pigliate cun un sonu. Vareniki tipicamenti sò spessu sirvuti cù a mantewia è a crema agria.

Furmagliu cuddaru è cipolle frittu - hè diliziu

Pudete cibu vareniki cù culi e casgiu cotte. Eppuru proporzioni sò u stessu, ma invece di cipote verde, pigliate 1-2 lamini mediani. Scorneciammi i cipolle, fate finamente chop, salva in un pappu à un focu d'oru, fassi pienghje è dopu mossi cun a mass in curd. Semu devi esse nutatu chì u gustu di vareniks cun una cipolle scricciata hè tutte micca.