Regoli per ghjucà longu backgammon

Clàssicu, o longu, u backgammon hè assai cumplicatu, ma un ghjocu assai interessanti è interessanti per dui jugadores. Di sicuru, per i ziteddi, stu divertimentu ùn hè micca dispunibile, ma i più parte maiò ghjucà à ghjucà cù i so parenti o parenti. In questu articulu che avete a voglia i regule di ghjucà longu di backgammon per i principianti, cù l'aiutu di quale ancu i zitelli puderanu capisce l'intricacies d'stu spettaculu.

Cumu ghjucà longu rinfrescone - e règiche fundamentale

In u ghjocu, rinfrescone longu hè sempre ghjucatu da 2 juge, cogni di quale hà 15 chips di u listessu colore. Per urganizà stu ghjocu hà bisognu à un pianu spéciale, divisu in 2 metri cù una carta sputica chjamata barra, è avè 24 burche, o un puntu.

In iniziale, i dui juge sò tutti i so chips à a sera di l'articuli nantu à u dirittu di u ghjocu di ghjocu. In u futuru, tutte e cattivu sò spustati in sensu antiurariu per a pianta.

U cumpagnu di ogni ghjovanu hè di purtà i so patate asseve più prestu nantu à u campu tutale, pusendu in casa, è sguassate di u tribunale. À u listessu tempu, "casa" significa 6 tote situati in u latu contrariu di u puntu di a piazza iniziale di corelli. Allora, in a stampa supra, a casa di u biancu hè marcatu cù i numeri 19 à 24 è i negra - da 7 à 12.

Prima ch'è u ghjocu principia, i dui juge anu dumperà u dice per determinar quale punisce i più punti. Hè stu attore chì vene u dirittu di u primu muvimentu. In u futuru, l'ossi sò ghjittati per sapè quantu punti l'omu passageru deve mossa i so dòrigatori. In questu casu, u trasferimentu di fritte in u ghjocu hè un pianu classicu, o longu, di backgammon deve ubbligatu e seguenti règuli:

  1. Pudete spustà in 2 cuntrullori diffirenti nantu à u nùmeru di punti indici nantu à i galleri, è un chip per un certu nùmeru di furu.
  2. Pudete puru i vostri foglie solu in i buchi gratuiti o in quelli chì e cadori di u listessu colore sò digià situatu.
  3. Quandu si move un chip à u numeru tutale di punti, deve esse cunsideratu chì l'aghju intermediate ùn devi esse occupatu da u ghjurnale di l'avversu.
  4. A pèrdita di qualchì numaru dupportu di movimenti di u pittore hè ridottata.
  5. Da a pusizioni iniziale di e ghjuvedore, o "capu", in un muvimentu, pudete sparà solu un chip. L'eccezzioni hè a situazione cù u doppia - in questu casu hè permessu di rimpiazzate 2 pezzi.
  6. Per ogni ghjovanu, hè vantaghju di creà una situazione induve 6 punti in una fila in u campu sò occupati da e so patatiche. In questu casu, certe ghjustizia di l'avversu sò "chjappi" è ùn pò micca fà un mudellu.
  7. In ogni circustanza, ùn hè micca permessu di "chjelu" tutti i 15 chips avversi.

  8. Se u ghjocu hè l'oppurtunità di fà un muvimentu, devi fà fà - ricusate è saltate u muvimentu in a vulintà, ancu s'ellu ùn hè benifanti per u participante in u ghjocu. Trasveni chips à parechji punti di l'indicati nantu à u dice, ancu, ùn pudete micca.
  9. Dopu chì tutti i cuntrolli sò in a casa, ci devenu esse sbulitatu da u campu. In questu casu, ùn hè micca necessariu di moviri i ciciri rigularmente à u numicu di punti indici nantu à u dadi. Allora, per esempiu, se un sindacatu hè culpitu 6, ma tutte e so duttore ci si trovanu più vicinu à a riva di u tribunale, puderia ritruvà ogni chip da u campu.
  10. U vincitore hè quellu chì hà sappiutu di rimpressà prima tutti i cuntrolli di u ghjocu di ghjocu. Sùbitu in u largu sciccareddu ùn succede micca, perchè a vittoria hè stata cuncessa à u primu attore, ancu se u sicondu prossimu passu pò ancu cumpetenu a so manuvra.

Di sicuru, per cumprenderà e regule di longu rimanu ùn hè micca bellu semplice. In ogni casu, cù pocu pratiche, ancu un zitellu puderà capisce facilmente ciò chì facenu in una situazioni dada per esse a vittoria più veloce.

Inoltè suggerisce ch'omu familiarizàghji cun i regule di u ghjocu in short backgammon o damore.