In kindergarten per a prima volta!

Sembra que solu pocu fà pocu solenni, cun un enveloppe in mano, perch'ellu passava u lintru di a casa. Ma a tempu vite imperceptible è prestu hè ura di inizià u vostru carupuz per a prima volta in a kindergarten. Preparate per questa eventu significativu in a vita di a famiglia sana in anticipu, per minimizà a possibbiltà di cumplicità di u principiu di u periodu di kindergarten.

Perchè avete bisognu di un kindergarten?

In prima, u rolu di i kindergarten vinni sottumessu à u fattu chì i zitelli sò sottuprisziati duranti a ghjurnata di travagliu, mentri i so parenti eranu in travagliu. E ora, a decisione di a mo mamma chì tocca à travaglià, implica chì u zitellu saldarà à l'ortu. Ma u rolu principali di l'istruzzioni in furmatu hè un pocu diffirenti, è i genitori chì dude si un zitellu deve un kindergarten duverà capisce questu.

In u cullettivu di i peeri un omu pocu hè adattatu più veloce, è serà assai utile à ellu in l'avvene. Dopu tuttu, ci hè una scola, una università, un postu di travagliu - ci hè una cumunità propiu in ogni locu. È u più prestu un zitellu aduprà per interagisce cù e persone, per ciò chì ùn anu in un ambientu pocu amicu è di e so propiu decisi, a più faciule serà per a so vita adulta.

Ma succede chì u zitellu ùn pò mancu passà à u giardinu per i razze di salvezza, o, chiudiu tutta u tempu, dicendu - perchè avete bisognu di un kindergarten, quandu sò parechje amanti chì vi fassi cura di u zitellu. Questu hè assai bellu, se i genitori vinite à u salvamentu di u missiavu amanti. Ma dopu, a cumunicazione solu cù a famiglia, restrigghia assai u sviluppu di a parsunalità di u zitellu. E l'hyperopule ùn hè micca di qualsiasi usu in stu casu. Perchè u zitellu esse dispunibuli viaghjavane in ghjucaduli in u duminiu induve u zitellu puderà cumunicà cù i pari, cum'è visiti à i teatrini di pupi è e diverse attività di i zitelli.

Decidiu - vai in lu kindergarten!

L'età ottimali per dà un zitellu à un giardinu hè di 2-3 anni. In i zitelli di vivace sò stati ritruvati da un annu è un annu, ma micca tutti i zitelli à questa età sò mudelli tollerati bè cù a vita. Dunque, se ci hè una occasione di stenni un pocu di più, hè megliu esse di riesce visitare u kindergarten. Doppu 3-4 anni u sistema immune di u zitellu hè più forte chì in un annu è mezzo, è hè malatu assai spessu. Ma questu ùn hè micca significatu chì u zitellu annorbà hà felice per andà à u gruppu.

In ogni età ch'è decide di darà u vostru zitellu à u colettu di i zitelli, hè cunsigliu di abituà u zitellu à pocu à pocu, per chì u zitellu ùn sia micca moltu cunsultate psicologicu. A famiglia cù u giardinu pò principià cù passeggiassi nantu à i parcorsi di l'educazione primaria, è i primi ghjorni di sughjornu in l'ortu per riduvarà à 1-2 ore, aumentando gradualmente.

Quandu u zitellu entra a kindergarten, l'attitudine pusitiva di i genitori hè assai impurtante. Mamma e Papà, bisogna sapiri chì u ghjardinu hè una speranza per u zitellu, anche mancu prima ùn si rifirisce a vultà allora è chianci. A parte cù u zitellu deve esse curta, senza persuasione longa, perchè in u gruppu u zitellu sughjettu quasi secondu. Basìtu, digià in u terzu ghjornu di a visita, u zitellu cumunicà cù interesse cù i peeri, si trova cù elli à manghjà è cunvene à utilizà u bagnu. Tutti i ghjorni avarete bisognu chì u zitellu veni mostru più interesse à u giardinu, anche si in a matina andava cun un grande disprezzione.

Chì avete bisognu à u kindergarten?

A più impurtante hè u rapportu medico cù u segnu di u meditate di u distrittu chì u statu di salute permette à u zitellu à visità u giardinu. Aduprate stu certificatu hà bisognu di preoccupari almenu duie simane, perchè avete da passà per parechji medichi, scuprennu quali testi chì necessanu in un kindergarten, è dispunì. In solitu, hè un analisi generale di u sangue è di l'urina, è di l'excrescences per l'ova di l'helmintii, chì hè presa da una stazione epidemiulogica sanitaria. I risultati di l'ultima bisognu di aspittà circa trè ghjorni, dopu à quale, cù tutti i documenti cumpletu, pudete dinò per a cunclusione di u pediatricu.

A lista di e cose necessarii, basicamente, in tutti i jardinu hè a stessa. Da u primu ghjornu, u zitellu deve bisognu di:

  1. Calzature di sustegnu - bagnu ordinariu à l'asciugamenu in u Velcro, ma micca chiacchi o sandali (preferibile un coppiu in riserva, per una emergenza).
  2. E roba calda per caminari (in u tempu) è un caprettu (cap o panama) per l'estate.
  3. Sambienti in spugna, t-shirts, ghinocchia è medichi (solu 5 parelli, ancu se u zitellu cammina sola nantu à a pignatta).
  4. Bibs.
  5. Pijama cálido è calzini per dorme (serà necessariu in u vaghjimu).
  6. E coreografiichi è e furmazione fisica sò dumandati dumlii, saccu è una camiseta bianca.
  7. Invece di pcia fagioli tradiziunali, un rolu di tavulinu di carta o napumi hè utile.

Tutte e cose da esse firmatu è si truvassi in un casu in un saccu special, ancu in nome. E più impurtante per u zitellu - ùn si scurdate di purtà u vostru cumpagnu gustativu favuritu, chì u zitellu sarà più faciule per adattà à i cambiamenti in a so vita.