Fumare e allargatu

Quasi ogni donna muderna hà cunnisciuta di u danni chì faci una per ella affruntà. In ogni casu, sicondu l'statìstiche, ogni annu in u nostru paese, u numaru di fimmini fume hè criscenu. U pumadoru hè particularmente periculoso durante a gravidanza è duranti l'alleanza di u zitellu. Tutti i medichi ricumandemu chì rinùncia à questa addiction à un momentu quandu a donna sia nantu à u so gravidenza è prima di aduprà.

U nasciu di un zitellu cambia una donna. Ogni mamma volia crià e cundine cundizioni per u so zitellu, circundà u cura è l'amore. A più ghjovena materna alimenta i so zitelli nantu à dumanda è sò cun elli in cuntattu persunale prolongatu. Ma a maiò parte di l'effettu pusitivu di l'ameglie è a longa cunigenza hè attrachjata fora se a mamma fuma.

Periculu periculuusu

U pumadoru è l'ambrati sunnu incompatibili per u sviluppu fisicu è emutivu di u natuvulu. Hè pruvata da i psiculoghi, i meditazioni è parechji parenti. Fumare durante a ambrata afecta negativamenti u zitellu da parechji punti di vista.

  1. Lactation and smoking. A nicotina cuntenuta in ogni cigarette deprimi a pruduzione di latti. Sicondu a ricerca medica, se una donna hà principiatu à fumà immediatamente dopu a nascita, in 2 settimane a quantità di latti chì produci hè un 20% di menu di u normale. Per via di fumà constante durante a picciuttedda, u liberatu di l'hormone prolactin, chì hè rispunsevule per a pruduzione di latti in u corpu di a mamma, disminuye. Sta circustanza pò scurcià significativamente u periodu di l'alimenta. Da tuttu u sopratuttu, seguita chì u fume durante a tacitazzioni cuntribuisci à l'iniziu iniziu di l'alimentazione cumplementaria per u zitellu è a so scumunicazione da u pettu.
  2. Dimanche à i figlioli. A cumminazione di a tacchera è di fumà hè periculosa micca solu cù menu pruduttu di latti - a mamma di fumari converti a so piccula in un fumatore passivante. U periculu di stu finominu hè cunnisciutu è detallatu da u Ministeriu di Salute. Secunnu fume, cundottu in i pulmoni di u zitellu, porta à l'ingrossu di l'ossigenu di u zitellu. Inoltre, da i primi ghjorni di vita, a nicotina accumenza in modu distruttivu u cori è i vini di u ventu. Allora u fume duranti l'ambrati pò più tardi purtati à malati pulmonari è cardiovascular in u zitellu.
  3. Salute natuvordu. Fumare durante a caccia pà u fattu chì a nicotina à a traversa a latta entra à u corpu di u natuvulu. A prisenza di sta sustanza dannusa in u latte maternale facilita à reducesa a cuncertazione di vitamini è altri nutrienti. Cusì, in una mamma fettante, u zitellu perde assai di i microgni chì sò necessarii per u so sviluppu sanu. Fumar è amelstupendu u risicu di sviluppà e seguenti malatii in un zitellu: bronchitis, asma, pneumonia. Tali zitelli sò più probabili di enfermati è di menu prublemi di risorse. Inoltre, i psiculoghi truvaru chì i zitelli chì fuma di i genitori sò più irritabili.

Sì a mamma ùn ùn hà micca pensà di vedà u ​​fìmulare durante a tacitazione, hà da almenu per adherite à e regule seguenti:

I medichi dicenu chì, anche u danu di a nicotina, i mariti alliggiani si fucinu megliu è continuanu a picciuttà di più chì si ricusanu à fumà per l'ameglie.