Pudete i funghi sò alimentati à a mo mamma?

Duranti l'ambrati, quasi ogni donna prova da seguità una dieta. U ricusate di l'alimenti pisanti è grassimi per a perdiri l'exceppie pisu gained during the pregnant, è ancu per evitari u còlicu in u zitellu. Tali nutra di piscia pò causà à u zitellu per esse tene una formazione di gasu eccessiva è un bello incondite.

U corpu di u culunia ùn hè micca pronta à piglià u latte da a mamma, chì ùn si micca limitatu in certi alimenti. Ci hè una regula ghjenisica - questu hè un rifiutu di u meli, agrumi, verdura è frutti di u culore rossu, l'alcoolate, i zucche, u pisu grassa è pisanti. Parechje interessate in quistione - hè pussibule à u fungo a mamma d'averrea, perchè hè un sustitutu maravigliu per a carne è una ricca fonte di prutezione. Inoltre, i fungi cuntenenu una quantità grande di sustanzi minerali, cum'è calcium, potassium, phosphorus, magnesium, sodium, sulphur, chlorine, e enzimi, chì prumove a furmazione di i proteini, u grassu è l'carbuidrati. U funziunamentu per a lagnanza sò benifichi per u metabolismu in u corpu è aiutanu à diversificà u menu di a mamma.

Perchè ùn sò micca nutricati?

A quistione si hè pussibule di alimentà funghjetta ùn pò micca esse risposta avà è affirmativamenti o negativamente. Ogni donna hà da decisione per ella stessu, ma deve esse ricordati chì l'introduzione di un novu pruduttu in a razione d'una mamma d'invalidazione devessenu minimu in quantità in prima. Pudete manghjà mommy l'alimentu di u mare, solu in a matina è in quantità limitati. Solu doppu "cuntrollà" u stomacu di u babbu ci vole una decisione per a pudete di manghjà i funghi. In u casu di adopru un novu pruduttu, hè necessariu di cunsigliu manghjà sempre fungi è solu prupostu, postu chì anu pussesà a pruprietà d'assorveru tutti i nitrati da a terra. Vale ancu di ricurdà chì a probabilità di avvilinatu cù i funghi hè alta. U velu, isolatu da parechji fungus, l'organamentu adultu hà sappiutu supranvià, in ogni casu, l'organamentu di u zitellu hè chjucu.

Pudete i funghi per a lactate à e doncole

U funziunamentu durante a caccia sò ricumandati per entra a dieta senza primu annu 6-7 mesi, finu à chì l'organamentu di u zitellu s'adapta à dieta cù "latte dieteticu" è ùn ùn ùn sviluppa i enzimi per a digestioni normali di l'alimenta. U funghi sò pocu assorbati da un organettu per adultu sanu, cusì unu deve esse attentu à introducing such product into the menu di a so mamma d'infermiera.

Pagani categuricamenti micca proibiti duranti a lattazione fritto in una padedda, marinatu in casa è sopra à particularmente di a tenda. Pudete alimentate i vostri funghi in mare solu in forma di zuppi di vegetale, sopimi crema, cotti nantu à u processu di extinguishing o di coccia. U so cumpurtamentu di funghi per i mariti di crescenu pò esse cunsigliati per funghi è di ostru.

A nutrimenti durante a zitelli si deve esse variata, perchè u zitellu riceve tutti i sustanzii utili, ma cù funghi durante a tacitazione - questu hè u pruduttu, l'intruduzioni di quale in a dieta sò cunsultate solu cù u pediatricu. Pediatri, discutendu a question di un funghje di u zitellu, sò cunsigliati d'aspittà à l'età di 6-7 anni.

Cummombu cù a tacchina

U funghi di tè in a tacchizzà, basta chì u zitellu ùn hè micca allergique, hè cunsigliatu per entra a dieta di a mamma da 6 mesi, è pò ancu esse datu à u zitellu inveci di zuccheri è catagogi. Cù l'usu rigulari di stu tè, hè pussibule l'aghjustà a funzioni protettiva di l'organizmu di a mamma è di u zitellu in elli. Semu devi esse ricordati chì un gran quantità di tè pozzu purtà l'embali di u natuvulu.

Per sintetizà, e funghjetto pò esse nutrittu solu dopu un trattamentu calore attente è currettu, qualità - qualitativu, dopu à 6 mesi dopu à u nascita di u zitellu, solu in a falla di reazzioni allergii, è in quantità limitati.