Hè pussibule di furnisce una mamma di bocca?

E donne in i primi tempi, i mesi di a tacchina sò difficiuli, perchè elle di restaru di manghjà. Ma a maiò parte di i manciari pò esse manghjatu, solu in dosi petiti è visti a riazione di u ghjovanu - parechji manciati ùn anu micca suitatu da ellu.

In l'articulu avemu discutenu si hè pussibule di utilizà un gingivanu di una mamma d'infirmità.

Questa berry tenia parechje pruprietà ùtule: hè dietetica, cuntene vitamini C, A, B, minerali è olfactoriali, anu organicu (apple e citricu), àcitu foliu, flavonoides, tannini. È micca solu. Sì avete preferitu bisteddi scuru, anu da cuntribuiscenu à a rimuzione di i salotti di metalli pesanti da u corpu, grazia à a prisenza di sustanzi pectin. E composti P-attivi ind'a capulugia è anu un effettu anti-sclerotic. Cusì, i girasole si cunsiglianu per a prevenzioni di eperturiu è di ete ete milioni cardiovascular.

Ma l'organettu di una donna di nursing is special. Cumu pò aiutà u pruduttu? Solu pusitivi. E mette in bocca è di denti furtificà, u metabolismu migliurà, a donna perchisce l'excarbu di pisu, stinimentu si fermera, u travagliu intestinali serà normalizatu. U zitellu ricevi sustenituri utili cù u latti di a so mamma.

Ùn hè cunsigliu per manghjà e giarilezza per e donne chì sò stomacu è i prucessi in l'intestione - ulcers, colitis. Cusì avè manghjatu cuncemente cù malatie di i riziette è urinarii.

Comu manciassi uva spina

Hè megliu di manghjà boli freschi, perchè anu più vitamini. Pudete una mamma guttesciante? Sì, questu hè u "colore" più "prughjettu" di i prudutti di e donne durante a lagnanza. A cuntrariu di pascati, fragole, ciliegie, ancu un tipu scuru d'uva spina ùn cuntene un gran nùmeru di pigmenti di culore, chì ponenu a fiorta.

Risposta à sta quistione: hè pussibule di manghjà e spina per u mare chì allargò in quantità maiò? Ogni baia chì ùn mancanu ancu allergià anu da esse introdussi in a dieta gradualmente. Pruvate prima di manghjà 5 pezzi un ghjornu, u passatu - 6-7. Se u to bè pò responde bè à un novu pruduttu, pudete manghjà spina d'uva cù 300 grammi per ghjornu.

I donne si sse benvenuti da esse possibbi à amallezza di u meltu di una mamma di gingivanu? Sì, ma hè micca cusì cum'è una baga fresca. Se vulete u gosebergu in una modu più dolce, pudete pudè rubà cù zuccaru - da questu un pruduttu serà più utili. In l'inguernu, cunfettu, sicuru, manghja, ma solu qualità, senza cunservatori.

Cusì, anu da esaminatu quellu chì hè pussibule per una mamma d'invaltimentu à u gosebulu. A risposta hè positiva - hè una di e bachi più capaci, chì devi esse in a dieta di mamma è di u zitellu.