Ch'ella hè pussibule di cinnamon à l'alimentariu duca?

Cinnamon hè unu di i spezii più piacevuli di e donne scamosati. Buns è altri pasticceria cun vente esse fragranza è diliziosa. Ma quandu una donna da a categuria di amatori di culuranza diventate trasforma in a categuria di donni in nursing, certi prudutti è spezii anu esse escluditu da u menu o limitati in u so usu. Cunsigliate, sì esse possibbili à veramente l'usu di cannella à l'alimentaura torca.

Hè permissibili di utilizà sta spice durante a lattazione?

I pediatri ùn sò micca categorichi nantu à din spice, perde ùn impediscenu rigalu. Dopu tuttu, cannella cù l'ameglie hè numerosa di pruprietà ùtule:

  1. U so utilità aiuta per sguassà li libbra extra, perchè si sunnerai di una figura slim, ideale, pudete tene un pezzu pocu di quessa spezia in u tè.
  2. Questa spezia hà pruvati scientificamente a prupietà antibacteriale è aumentanu significativamente l'immunità. Perchè, se ùn avete micca dicisu per voi stessu, secondu a canna cù HS, vale a pena cunservà cumparisce una vigilazione efficace à i fungi è una varietà d'infezzioni virali.
  3. Cinnamon stimulantamenti cunsigliu u travagliu di u stomacu è hà un effettu benefizièvule nantu à tutta a sopra digestiva, è dinò improvise significativamente a circulazione sangue.

In ogni modu, l'usu di l'aromi anu u so propiu sfavintanti. Allora, ci hè una cinna à a cervau un novu hè pruibitu strettu. Questu pruduttu, a mamma di crescente pò esse ingresse à a so dieta micca nanzu di u quartu mesi di a vita di u zitellu, postu chì hè capacitu per causà una reazione allergique. Ci hè ancu una opinione chì a canella cù GV pò spuntà u gustu di u latti, chì duverà u rejetu di foglie da u pettu.

Per observe a reazione di u zitellu, aghjunghje una piccula spezia à u tè o iogurt in a mane. Se vi vintu una sarma o un disordine in u viaghju di a digestiva, ùn sianu più pruduzzioni cù stu pruduttu. I sperienti cunsigliemu di manghjà pate cu cinnamone ùn solu di più di duie volte in a simana, è se hè una parte di cocerà - micca più d'una volta.