Alimentazione supplimentale per i zitelli

Spessu in a casa di maternità di e donni ghjovani, u panicu hè coperto: "U mo figliolu duvamu furnu?", "Avete da tuttu ciò ch'ellu deve di u mo latti o duveru suppurtimentu?". A cumpagnia di u nostru articulu di oggi ùn hè micca solu per acquistà cun u significatu di u termu pediàtricu chjave "supplementu supplementu", ma dinò per definisce e reguli basi per l'intruduzioni di l'alimentazione suppliimentale per un zitellu chì hà amatu.

Chì ci hè supplementazione?

Prima di tuttu, parlemu di a diffarenza tra "complementarii" è "complementarii". Mentre chì cù l'attrachju, hè necessariu troppu ghjunghje à qualcunu (quessi sò tutti tipi di funghi è zucchii chì sò permessi per entra u menu di u zitellu quandu turnò 6 mesi d'età), micca micca ogni zitellu deve supplementu suppliimentu, ma solu una chì manca a quantità di u latte di mamma. L'alimentazione supplimentale, da una furmazione di latte o u latte di donatori, a mancanza di latta di a mamma per un zuccaratu è hè stata chjucata.

L'intruduzioni di l'alimentazione cumplementa hè un avvenimentu sumu impurtante, soprattuttu pè u novu. A necessità è u schema di a so introduzione sò determinate da u pediatricu assistente nantu à basa di struzzioni objettiva. Ùn pudete micca per capunà chì ùn avete micca u latte solu si u zitellu aduce pisu, hè allegru è hè cunfurtatu cù a so vita; una quantità di u vostru lattu pò indicà ancu e so caractéristique chimique è i boni individuali di u to figliolu.

Cumu scurdà è dà cunsigliu supplementu?

Ma s'ellu u vostru attu di mèttinu stille determinò chì u zitellu serebbe necessiscia di supplementazione, fate seguita di e seguenti regule immutable per a so introduzione:

  1. Cù l'intruduzione di un supplementu per l'ameglie durante l'ameglie, l'attenzione deve esse pagata per i cambiamenti minimi in u fugliale di u zitellu, a cundizione di a pelle, l'animale di u zitellu. A scelta di cunfurmazione incorrecta pò purtà à nuvole senza intera, è à irritabilità, indicando chì questa mistura ùn hè micca cunvene.
  2. U più chjucu u zitellu, i più prublemi gastroenterulogichi o allergii in l'anamnesis (in i genitori, i missiapiani, u zitellu), u megliu l'insoru pò esse. In questu casu, hè megliu di presentà u primu suppulu in a furmazione di prutezione di hydrolysate - misura, per l'assimilazioni di quale u minimu esforzamentu deve esse dumandatu da u vechju digestivu di u zitellu, è cambia pocu à "muneta" ordinale, chì a varietà nantu à e stile di e magazzini s'incerfezca ogni annu.
  3. A suppliimentione pò esse rializata solu dopu chì u zitellu hè prima pututu annantu à a mussera (altri, a quantità di latti pruduttu da u mammali di mamma si sultantu solu diminuite).
  4. Se l'accumpagnamentu di u supplementu hè chjuchju, deve esse dati da una cullette o da una tazza, se u vulume hè grande, utilizate solu un pacificu duru cù un bughjettu, perchè a mistura ùn manca micca da ellu stessu, ma sale di goccia à goccia à chjappà. Cusì, u prucessu di sta sucazione hè simulatu, è u zitellu ùn perdisce l'abitudine di "travagliu" per piglià u so latti.

Infine, finitu chì u migliore di migliori hè u latti di a so mamma, cusì intende di minimisà a quantità di l'alimenti cumplementari, anche si a so precisa hè determinata da specialista.