Top dressing of tomatoes in un greenhouse

U pumadoru in a pianta aperta o in un invernamentu hè assai facilmente sè sapete i bisogni basi di cura di questa vetru popular. In ogni casu, deve esse nutati chì u cultivatu di u pumadoru in l'invernu difenu significativamente da u so cultivamentu in a pianta aperta. U mutivu principalu per questa hè chì in un invernamentu, a pianta hè in un spaziu inturniatu è ùn riceve nunda da fora, fora di u sole, è ancu cun u cristal. Cusì, cura di i pumati in l'invernamentu precisa un cunniscenze speziale, chì cunsiste in alimenti, regulamentu regula, in modu di mantene un certu regnu di temperatura è in una bona ventilazione di l'invernamentu. Fighjate una vista più vicinu à a cima di u pumadoru in un serra.

U so vistimentu di u pumadoru in l'invernamentu, avete da principià cù a cura di l'urganisazione di preparalli u sughjettu per a santezza, introducennu i fertilizatori necessarii in questu. A basa di 1 metru quadru di terra, hè necessariu di fà 1 settimana di sulfate di potassu, 2 cullizzioni di superfosfatatu è a mità cun cubeddu di rossu sughjornu. Allora u sughjettu duverà esse diggettatu è pudete plantà e piantini.

Quandu è cumu per fugliale i pumati in l'invernu?

Per fà una excelente colleita di frutti, hè cunsigliu per aduprà fertilmente 3-4 volte. U primu top dressing of tomatoes si deve esse realizatu durante u budding è di fiorente hà iniziatu, o più premente à 15-20 ghjorni dopu allughjarà in terra. I pruduzzioni agriculi di camionisti cunnisciutu parechji ricetti effettuali pè a prima alimentazione. In ogni casu, si prima pocu quantità di fertilizanti hè stata dispunia in u territoriu, hè cunsigliu chì u primu vestitu di u pumadoru in l'invernamentu sò fatti cù un mullein cù una sumerienta di cinti , una infuzione di cogli di u paese o fermentatu. A diversità di e fertilizzanti organici, e fertilizazioni minerali à sta età sò generalmente un effettu unilatale: qualchì stimulà u crescente di e piante, è altri - fiurisce. In casu di nicissità, hè megliu per alimentà Nitrofu (1 cunta di 10 litri di acqua) o un altru fertilizzante minerale cumpletu, applicendu 1 litru di suluzione per ogni arbulu di a pianta.

In casu chì u vestitu di a tarra era realizatu in cunfurmità cù e norme, da quandu u primu upelamentu di u pumadoru in l'invernamentu, hè megliu per fà Kalimagnesia o sulfate di potassu (1 Tsp) è superfosfatu (1 settina per 10 litri).

A seconda alimentación hè cunsigliata per esse realizatu 10 ghjorni dopu a prima. Scaricate questu quì u tomate in l'invernamentu cù una suluzione di mulleina o sumenti d'uccelli cù l'aghjunzione di un fertilizante minerale chinu (1 settita per 10 litri di suluzione), per esempiu "Kemira-universal", "Rastvorin", è ancu 3 g di permanganate di potassiu è sulfate di cobre . Per i prugrammi stunted, u vestitu supraniunale per esse appiicati à 1 litru per arbulu, per determinanti - 1,5 litri, è per variità alta - 2 litri.

A terza essenza hè stata fatta durante a cullizzioni di a prima frutta maturita, circa 12 giorni dopu a seconda. Puderia esse produttu da a sola suluzione è in a listessa summa chì a seconda. In casu chì e branche di a pianta cresci in modu rapidu è ùn sò micca nuvole, hè necessariu di sustituverà fertilizzanti chì contientanu nitrogenu cun infusione di cinti o estru aqueo di superfosfat.

Foliar top dressing of tomatoes in un greenhouse

U vestitu foliar superiore per assicurà e l'impieghi di u fertilizante ùn ponu micca, ùn ponu esse solu addiventanu in u casu di necessità. Per esempiu, se a pianta crescita pocu, hà vichjevuli fini è foglie di u lume, hè necessariu accuncià a viscotta foliar cù solu suluzione di ughjulina (1 cazzi per 10 litri di acqua) prima di a fioritura. È se à tempura ghjunghje, a pianta viaghja massivamenti fiori, l'acidu boricu (1 cullaretta per 10 litri d'acqua) hè necessariu.

Avà sapete chì per alimentà i pumati annantu à a crescenu in un invernamentu per fà una vendita bona è abbundanza.