Smart beds

A giardinità ùn si pò esse fermu, perchè u prucessu di crescente di varii corsi hè sempri esercitu. Una tale innuvazione hè a cammisa "smart", inventata da l'agronomistiani Kurdyumov è Mittlayder . Fighjemu i so funzioni è cumu per fà.

Chì ghjè u sicretu di i letti "smart"?

Cumu stu nomu significa un locu chjusu da un corpu, in u duminiu chì un locu per u pianta hè preparatu d'una certa manera. Ancu chjamati chjamati o "caldi". U bastimentu per i letti "astuti" pò esse di lignu, lisciera, pedras o foglie di metallu. Ci sò parechji vantaghji in questi spazii pà cultivà diversi culturi:

Utilice le levas "inteligente" pudete cresce fresaggi, pepini, tomate e altre culti vegetali.

Cumu fà i lettu "smart"?

Prima, bisognu di sceglie un postu soleatu, postu chì in l'ombra di u so effetti pusitivi sanu sparisce. Sicondu u spaziu dispunibile, pudemu determinà a talla. Dopu à questu, pudete aduprà a faccia di i letti:

  1. Facemu un scheletru. Pudemu u colpu sbattutu in u locu chjamatu di e male.
  2. Intrappettinu u spaziu internu da 20 cm.
  3. Amu u giardinu. À u principiu assai, pudete mette una mossa (da molti), è pane o tartufu o cartuni (da e bramosu). U capiddu dopu si compone di rami. Prima, pusendu largu è poi chjucu. In seguitu, avemu duverà esse u restu di e piante, interscrittu cù a terra è l'humus. Hè ricumandemu d'accentuà cù un fertilizante bacterial. Dopu quellu, omucciate i canteri cun u compostu finitu.
  4. Dopu chì avete piantà i graneddi è e piantini di u giardinu seguitavanu per cuprì (grass or straw).