Slutsk Belts

In a storia di i cinsu di moda di u mondu, chì sò chjamati Slutsk, anu un rolu più impurtante. U sìmbulu bielorussiu hè a pruduzione più grande di l'arte è l'articuli.

Fondo Storicu

A storia di i Cinta Slutsk hè stimata per seculi. Prima, i prudutti parechji foru furnuti da l'Orienti. Ma digià in a meza di u XVIII seculu, u Great Hetman Lithuanian Mikhail Kazimierz Radziwill fundò a prima fabbrica in u mondu in Slutsk. U primu casque di slutz hè stata liberata in u 1758. L'Arménie Hovhannes Majarants è dui artisti lucali travagliavanu a so creazione. Duranti i primi anni, l'artiggiani ottumani è persidi invitati da l'hetmani travagliatu in a fabbriglia, perchè i patroni era di un caratteru orientali espressu. Ma hè quandu u tempu hè questu quandu i patroni di a fabbrica hanu caduti bisognu di i servizii di maestri straneri. I maestri lucali, chì anu adoptatu l'esperienza di l'Ottumani è i Persiani, cambiatu rapidamenti l'ornamenti orientali cun l'obliviousness, cornflowers, margarini, alce è l'arce. Dopu quellu tempu, a storia di u corpu Slutskiu, chì pareva u listinu chì face oghje.

U mondu di Arte Decorative è Applied Arts

Per fà prudutti such cinturini, l'artighjani utilizatu materi caru, cum'è a sita, i filamenti d'oru è di argentu. Cintura in longeva puderia alcuni quattru o metri più, è in larghezza - finu à metu metru. I disticci di u cincu Slutsk sò stati ammustrati cù un frontiellu stampatu, è l'estremità sò stati ammustrati cù motivi di fiore . Un novu riunificatu di stu pruduttu hè chì ùn hà micca avutu u partitu incorrecte. Grazie à l'altu livellu di capacità di i tisiglieri, u cinturione hà vistu perfetta à i dui costi. U piccu di l'essenza hè statu cunziddiratu prodotti di quatrilàtzii, chì si avvicinau a meza. A parti cintrali di u cinturione era spessu apposta cù strisce trasversali o stati, mele, chini è i ornamenti più belli èranu stati suluzione di u pruduttu. È un elementu obligatori hè una etichetta chì indicanu chì u cinturione hè fatta in Slutsk.

A strada, avemu sulu cunfiduta questi prudutti à i rappresentanti di u sessu più forti, postu chì ci hè una legenda chì a manu femminile rinfriscenu i culori è u filu priva a forza.

Ritorna di e tradizione

Hè fundatu senza fundamentu finu à u principiu di u XXI seculu scorsu cinturione era esqueciatu. Dopu u 2012, u guvernu bielorussiu hà aprugatu un prugramma statali per rinviviscia stu elementu di vestiti naziunali . Unità Slutsk Cinéma hè assignatu u rolu d'un souvenir, stylizazione artistica, un simbulu rappresentante, un museu esposi. L'industrie tèxtru più grande di Bielorussia "Slutsk Belts" hè stabile chì stablizione a produzzione, chì combina certi fabulosi è evoluzione innovativi. U primu corpu, fattu di filamenti di u doru è di sita naturali di alta calidad, hè statu presentatu solu pè u presidente di a Republica di Bielorussia, Alexander Lukashenko.

Un museu di cinta di slutsk hè ancu aperta nantu à a basa di l'affari. U so esposizione ùn hè micca troppu riccu cun exhibe ancu, ma i turisti chì vanu u cinturari Belorussianu per a prima volta tandu qualcosa di dilli à i so amichi. Inoltre, u museu pò cumprà un pruduttu unicu, in più di visualizà e funziunalità di u prucessu tecnologicu di creà cinta.