Bags Chanel

Ntô frivaru 1955, Coco Chanel hà introduttu u so clan Chanel 2.55, chì era destinatu per addivintà u più famoso, ricunnisciutu è desiderate. U so nomu pare pare un pocu stranu, ma per Mademoiselle, chì hà cunsideratu numeru per esse familiar, era abbastanza cumuni. Dopu tuttu, chjamò i so spiritu Chanel No. 5 da u numeru di a so buttiglia. Ma ùn hè micca in u titulu, ma in u realizazione di questu accessori. U fattu hè chì in quelli anni donnevanu una reticule, ma per un amatori di u minimalismu è a simplicità, sta scelta ùn era in tuttu adattata. Ella costitu per ella stessu una sacchetta chjachute cù a catina. Hè un mudellu tali, ùn si pudia piglià e mani, chì prestu attraitu prestu l'attenzione è era populari cun assai femine.

L'eccitazione à u mercatu di u Chanel nantu à a catena ùn cissà in u nostru tempu. Sò amati di tutti: di l'astri è nobili à i ghjovani. U cuntenutu di u borsu propiu si manteneu in ligna à questu ghjornu - un pilone di claret, un pezzu petite per i cartoni d'amore Coco è un saccu di petra in u wallu d'altru, induve Madame mantene i so soldi. Karl Lagerfeld amparò l'apparenza originale di u saccu diluitu à u massimu, ma spessu sperimentati cù u culore, u materiali è u decoru.

Donna Chanel Handbags

  1. Clan Chanel. A borsa di borsa hè un altru mudellu chì hè diventatu populari grazi à Cocu. Ùn ci hè micca bellu spaziu in ellu, ma i cose più necessarii per una donna pò esse postu: un lipstick, un ispille, chjave, panchili. Questa opzione hè ideale per un vestitu nìuru petite.
  2. Chanel Mini Bag. Se l'embrague hè un saccu chì avete bisognu à mantene in manu, allura un sacchetta micca necessariu. A mini filippa di moda hè un compartmentu è un sacchetto per i pezzi petite è un pezu originale. Ma presenta mudeli di parechji culori è sfumezza, chì ghjè incredibbilmente piace à i fanni di sta marca.
  3. Un saccu di Chanel Jumbo. Stu mudellu pò esse usatu senza bassu solu nantu à l'spalla, ma per tuttu u corpu, postu chì a catena hè abbastanza grande.
  4. Borse Chanel di Oriente. Ricertamenti, un mudellu di un libru di libru hè statu prisentatu. Hè assai inusual è originale è, induve, atraere assai d'attenzione. Sti sacchetti in biancu, biancu, grisgiu è ladrone.

Da u modu nantu à u culore

U più populari era a cascheta Chanel nìuru. U culore nìvuru traduttu u primu locu. Questu saccu hè adattatu per qualsiasi tutte u vestitori è parechje chaste è elegante.

U schjetta bianca Chanel addivintà ancu un fashionista predilettu. Ciò parechje è elegante.

Per l'amatori di colori brillanti, mudeli di parechji sfarenti sò prisintati: rosso, blu, turcu, etc.

Puericultura Chanel

Questu hè u indudablemente l'accessori più stylish è "maestru". Probabilmente ogni donna vole divintà u patrone di u saccu di a famosa Madame. E questu hè perfettumente cumprumble - in tuttu, a simplicità è l'eleganza sò sempre in moda. È ùn importa micca quale prefeti chì preferite. Anu serete diprezzatu cù un saccu Chanel è una grande, è forsi anu piglià l'insula è origine di Karl Lagerfeld. Per esempiu, unu di i mudeli prisentatu in a cullizzioni di u 2013 - una saccu Chanel di coghju in u biancu cù un punitulu rimanni uriginale originale, induve chjamà l'induvativamente.

Cume distingue l'uriginale da una falsa?

Cumprate sti sacchetti megliu in i prudutti di a marca, induve ci sò certificati di qualità, anche chì oghje una popularità creativa hè a compra di compra online. Eccu alcuni detalli nantu à quale pudete distinguishte una falsa da l'uriginali: