Castellet


Molti turisti, pianificanu un viaghju in Dinamarca , sò limitati à Copenhague solu. È ùn hè micca surprisante - u paese in quantità hè chjuca, è a so capitale hè solu una fonte di attrazioni è varietà siti turistici. E ancu se Danimarca hè ancu chjamata un paese di castelli , questu articulu ùn hè micca cunvene di elli, ma da a fortress Castellet in Copenhague. Sta citadella hè un excelente example di i forti militari di u so tempu.

Chì ci sò e funnuti di Castellet Castle?

In l'Auropa sittintriunali, questu hè unu di i fortsi più riesciuti. Inoltre, hè ragiunatu cunziddiratu struttura di fortificazione putenti. A fortezza Castellet hè stata fatta in u seculu XVII, in a forma di una stella pentagonal. U primu cosa chì apre u visu di i visitanti hè a Royal Gates. A strada, a furtizza tenia dui entrances, è in più di a porta principe nantu à a parti sud, ci sò ancu i sicondi. L'architettura di l'edificu hè baroccu. L'entrata principale hè decorata cù pilastri, è curone da u so bustu di u rè Frederick III. Prima di e porte sò stallati i caponi di u so chjamati - strutture disinni à mantene l'attaccu à u forte.

In u territoriu di a Fortezza di Castellet sò ancu quattru bastoni, ognuna di u quale hà u so propiu nome unicu: u reali, riali, cuntatu, u bastone di a principessa è u bastone di u prìncipi. A citadella hè circundatu di tutti i costi da un fossa. In u territoriu di u forte pudete vede a Casa di u Commander, chì serve com a residenza di u gestore di a Fortezza di Castellet. Cumpagnatu in u 1725, hè un edifici di dui sticci in stili baroccani, cù un tagliu di culore rossu è un bas-relief reali. Ci hè ancu casu per suldati.

Trà l'strutture di Castellet sò una iglesia. Hè struitu in 1704. L'architettura di l'edificu hè baroccu. In u turrenti di a chjesa hè un locu di prisión. Hè struitu in u 1725. U peculiare fiori trà l'església è di a prigiò pirmettenu i prigiuneri per esse prisenti à u serviziu in a chjesa.

Probabilmente u postu più famosu trà i turisti in Castellet Fort hè un vechju mulinu di vinu. Hè situatu à a cantonada sudu di a fortizza. Perchè ùn ci era nisun locu per furnisce l'alimentu durante l'assediu, parechji machini eranu stallati nantu à u territoriu di a citadella. Sfortunatamente, solu un hà surviviu à questu ghjornu. Cammisa per attraversu a fortizza, pudete vede parechji altre edifici. Per esempiu, a casa di pulea, magazzini è scultura da u rè Frederick III.

Fortezza Castellet oghje

Ancu u tempu di piacè, Castellet hè parti di l'estructura di u dipartimentu di difesa di Dinamarca è in a Casa di u Commander hè a residenza ufficiali di u ministru di difesa danese. In ogni casu, per i citatini stessi, è per i turisti, a Fortezza di Castellet sò un parcissimu parco, induve pudete avè un grande fondu, sumerisce a caghjà verde è ancu fà yoga.

A lot of social events are held in a citadella. Per esempiu, ogni annu u Ballet Reale di Danimarca dà una idea quì, è i spettori sò lucale direttamente nantu à l'erba. A più spessu, cuncerti sò urganizati quì, ancu i militari.

Cumu ghjunghje?

Fortezza Castellet in Copenaghenu si trova vicinu à u munumentu famusu à a Sirenita . Pudete viaghjate cù trasportu pùblicu , per esempiu, cù l'autobus, à Østerport St. stop, a rotta 26. In a vicinanza immediata, ci hè ancu un Esplanaden stante, à quale pudete piglià un busu numeru 1A. In cunclusioni, vulemu cuntà chì Castellet Castle in Copenhague hè un locu induve pudete combine un passatu piacevule cù una scuperta cognitiva, ricchite di u spiritu di Danimarca è acquistà assai impressioni pusitivi!