Amusement Park Dirhavsbakken


Danimarca misu comu chjamatu "Perla di a peninsula scandinava". In u so territoriu miniatura hè una grande quantità di tesori stòrici è culturali, chì sò corsi centricu in spassighjate è scursioni. Ma, sicuru, ci hè ancu un locu per l'intrattenimentu. U più prublematiche è memorable hè u Parchufu, o semplice u Bakken.

Chì hè famoso per u parcorsu di divertimentu?

Parco Bakken in Copenaghen hà a so propria storia originale è assai interessanti. Un ghjornu una picciuttedda era caminava per u vicinanzi di Durenhavn, micca quellu di u curdone rinu di u renni, è truvonu una piccula molla allatinava da sottu a terra. Hà capita l'acqua da u purtonu a casa, averia chì l'acqua hà propietate magica è curativa. Questa nova, i lucali, anzi di miraculi, l'hà pigliatu cun grande gioia. Dopu un certu tempu, stu territoriu divintò un locu predilettu per u restu è u passatempi piacè cù a populazione lucali. Avianu cuminciatu à appuntamentu buffoni è posidenzi. Allora i primi riviuli primitivi è i slides hè stallatu. A primavera hè stata scurdata di moltu tempu, ma questu locu hè diventatu famosu in u mondu è hè chjamatu u Parque di divertimentu Dirhavsbakken.

U park hè statu apertu à u XVI u seculu in 1538 è, da a diritta, hè cunsideratu u più anticu di u mondu. Bakken in Copenaghenu hè u sicondu più impurtante mumentu in u paese è a dècimu in Europa. Ci hè più di centu cinquantene attraversu chì sò populari micca solu per i figlioli, ma dinò in a pupulazione adulta, perchè micca per nulla, è hè visitatu da dui è mità migghiu di turisti annu. I patroni attuali di u parcu veramente anu vulsutu priservà a storia è u spiritu di Danimarca in u XVI sèculu, perch'elli pruvò di decorate micca solu l'attraversu, ma dinò l'ambientu parco in u Parcu è u Medievu.

Chì pudemu vecu à u parcu?

U parcorsu di divertimentu Dirhavsbakken include una gran varietà d'attraversu per e categurìa d'altri è i preferenziali - questu hè un gran numaru di colori, carruselli, slide. Quì ci sò più di quaranta cafè chì offre i platti naziunale naziunale , è ancu a cucina europea, barche di musica è cusì. Puderete trovu ghjudizii di e macinarii, quioscè incantevuli cù belli è cuncipitu divertenti. Oghje ghjusti è, l'unicu in u mondu sanu, u salonu di musica danese, chjamatu "Bakkens Hvile", cù i bellesi di u cabaret. A so età hà longu passatu per centu settanta anni. Avanzatu, i cumercii di musica era pupulari è distribuitu in tuttu Danimarca, è avà sò solu a versione di Bucken. I più ghjovani invitati ùn esse micca lasciatu senza l'attenzione, per elli quelli spettaculi sò prisentati:

  1. U marcatu di u cumplessu hè u pagu u pagu Pitott. Questu hè unu di i caratteristici di pupi cchiù famusi, chì rializeghja trè volte di ghjornu. Hà spetta interessanti trucelli, numeri di divertenti, detti contesta per u scupertu fisicu è mentale.
  2. Visiting the biggest and merry in all Denmark circus revue, chì facenu tutti i zitelli è i so genitori.
  3. In ligna, pudete vedere l'action teatrali di parechji caratteri: badger Earl, Mr. Deer, erice Peter è altri.
  4. Bakken in Copenaghenu ogni veneru accolta Santa Claus è Santa Claus à u congruitu.
  5. Nisunu serà indifferenti à a successione di trenta i trè atleti.

Micca da Park Bakken hè una riserva di cerva, a zona di quale hè 1100 ettari è hè chjamatu Deer Park (ufficialmente chjamatu Jægersborg Deer Park). Eccu alcuni havi l'oppurtunità di rilassate è diventeranu a natura, per avè un picculu picnicu è a più impurtante hè di observà a vita di sti bambi in u so ambiente naturali. L'ingaghjamentu à a riserva hè libera.

Cumu visita?

Pudete truvà à Bakken Park in Copenaghenu cù trasportu pùblicu , per esempiu, cù trenu à l'estazione di Klampenborg o per buses 1A, 185, 388 à Dyrehaven. U cumpagnu opera in a staghjoni cálima: da u 31 di marzu à u 28 d'Agostu, è u tempu di u so operu ùn permette chì i visitori ùn divirtenu l'entretenimentu offeratu in un ghjornu. U prezzu di u bigliettu hè influinzatu micca solu per l'età di i visitori di u parcu, ma ancu per una data specifica, però bisogna aiuta per interessa di prezzu prima di u viaghju à u paese di Dinamarca.