Chiesa di Fidiricu


A Chiesa di Frederick, chjamata dinamese Marble Church (Marmorkirken), hè unu di i attraziu principale di Copenhague .

Storia di a Chiesa

U bastimentu hè struitu in 1740. L'iniziatoriu di a custruzzione era u re Frederic V, chì vulia celebrà u 300 anniversariu di u primu rappresentativu di a dinastia Oldenburg. Ma u grandi pianu di a custruzzione di a chiesa Federica ùn era micca implementatu immediatamenti. A custruzione di a Marble Church hè stata sancionata per a manca di fondi. Solu in u 1894 u tempiu era finitu da u sustegnu materiale di l'impurtante industriale Karl Frederik Tietgen. In ogni casu, a causa di mancanza di soldi è l'incapacità di cumprà materiali caru, u novu architectu reduciu significativamenti a so altezza è rimpiazzatu a marmura di calcariu prezzu.

L'asempiu mudernu di u bastimentu

Avà, a chiesa di Fidiricu hè unu di i monumenti mpurtanti di a storia in Copenaghenu , chì hè ancu un esempiu chjucu di l'estilu rococcu. Ma l'edificu hè micca cunnisciutu solu per questu. A ghjesgia hà u più grande cupola in a regione. U so diametru hè 31 metri. Questu giant restendu nantu à 12 culonni enormi. Per rispittà l'scala di sta struttura è u so decoru. L'esterno di l'edifiziu hè decoratu cù statues di sante. Dintra u tèmpiu, voi sculari li bancarotti fatti di legno, culuritevule è un altare gildi.

Cumu ghjunghje?

Pudete ricevi à a chjesa cù busi 1A, 15, 83N, 85N. Stops si sarà chjamatu Fredericiag o Kongensg. Da ogni sferimentu a chjesa hè circundatu di l' ochju , costi bè, com'è l'attraversu principale di a cità - u casteddu doppia Amalienborg è unu di i assai musei metropulitani - u museu di l'Art Applied.