Orighjini

U maquillaje di e zitelli orientali hè sempre cunsigliatu per enfasi di a feminità è a gràzia naturali, datu da a natura. In a cultura orientali, a ghjente pò esse espressi l'ochji è i gestiti assai più di e parolle, è questu hè particularmente cusì di e zitelli chì in certi paesi per i ragiò riligiosi ponu vesti un vestiti chì cumpressenu in corpu. L'unica parte chì ferma aperta hè l'occhi. Dunque, u maquillu orientale hè basatu principalamenti in beautificazione di l'ughjettu: quì sò brillanti, culori saturati, cù a preminenza di e neri, i linii chjosi chì sò disposti per aghjurnà visualmente esa parte di a faccia. Lips e pochette in u compositu orientali ùn sò micca enfatizatu in a stessa manera chì in a classica europea, induve avemu l'usu di vedà un relieve profundo in i carichi di mudelli (creati artifice l'aiutu di a luce è di l'ombra o sottucustata naturali), è ancu di i lipidi ridificate.

Questu hè ancu appiicatu à l'attuali orientali di a sira: a so diferenza da u ghjornu di ghjornu solu in a saturazione di l'umori imposti à a regione di e parolle.


Cumu faciule a maquillaje orientale: preparazione

Per fà custituiscia orientali, avete bisognu di un minimu di fondi è un massimu di l'abilità di scurrarà chjaru è ancu cose. Se in u cumpostu europeu, u grande rolu hè ghjucatu da rimette (chì pò esse facilmente correlatu in casu d'oversight), quì hè a donna chì deve esse pudendu sculaccià una linea recta da a prima volta, postu chì l'errore dà à u meyk-apa inutilmente.

Trasfurmà da questu, in u arsenale di a bellezza orientali, in u primu locu, deve esse:

  1. Black eyeliner , chì hè affullatu da a manu.
  2. Black eyeliner. Quelli chì ùn sò micca stati chjapputi di frecci , anu da esse chjappu un padding cù un applicatore, è anu spertu in questu materiu chì e donne pò usà l'eyeliner cun un sbagliu.
  3. Tinuta Negra. Per a maquillaje orientali, mascara hè necessariu, chì dà l'effettu di e cigliali fronde, postu chì e belezzi orientali sò famusi per sta funzione.
  4. Ombgi , sicondu u culore di l'ochji, l'imaghjini è u gustu persunale.
  5. Inutile, per creà un mischju orientali, necessite u listessu pezzi chì sò addupirati per qualsiasi altru maquillaje: blush, pezzu, corrector, fundazione (in casu di vapeur), lip gloss è gel di furmazione per i patroni di grossa cellare.

Cumu fabricà u custituitu orientali: i fundamentali di a tecnulugia

Make-up per a parti europea di l'ochji hè u listessu cumu u make-up per u cutane orientale di l'ochji: anu avutu a stessa tecnica.

Per pudè cun iniziatu, avete bisognu à u nivellu di u tonu di a faccia, eseguisce a scultura, utilizendu corretti fioriti è di u lume, è cumincianu da fà u so ochji.

A tecnica di u maquillu orientali in u focu hè basatu nantu à ligna nìuli: prima a pioppica suprema hè attribuzita cù u lapis o eyeliner. A ligna puderà ripetirela su sonu di u seculu di u seculu: rinfurzata à a cantina interna è espansione à l'internu. Allora ci hè bisognu di rimarcà a parolle bassa, chì principia a linea in u cantonu internu di l'ochju. U fondu di ghjustu averebbe avè u stessu grosu, è in e cunnette cunnetta in a cima. Questu crea u effettu di u gustu di u ghjattu è favurizà è sottumette à u culore di l'iris.

Se u maquillaje cumpresi ombrezzi, prima sò appiicati: u culore scuru accentizza a cuscenza di a parata, mentre chì l'internu hè lumicinu.

Dopu l'ombra è u lignu (o lapis), appiccicate mascara (cù pezze di magliaghju di veda pò esse prustituitu), è aghjustate e cigliu, appicultate blush e brillarivi o lipstick per umani neutri.

Culori di u maquillaje in u stili orientali

Per fà un bellu cumpagnu orientali, ùn hè micca necessariu solu a so tecnica propria maghjina, ma ancu corremente culleghja colori. Siccome in a cumpagnie di bellezza orientali, l'accentu principalu hè attaccatu à l'ochji, hè necessariu di selezziunà una sombra sottu à u vaghjimu cù cura.

  1. Ughjettu orientali per l'ochji verdi. Ochji verdi face a tene di u terracotta è turchese. U primu puderà creà u cuntrastu se l'imagine hè luminoso, è se a scala generale di l'indimuniatu anu persu, hà megliu a sceglie u colore turchese è e so varianti.
  2. Ughjettu orientali per l'occhi grisici. Per creà un cuntrastu cù l'occhi azzurri o gris, l'usu di l'ombra. Se hè necessariu di sferenzà a ternura di un aspettate, u megliu sceltu sarà sfumature di culore di l'acciaio cù un sciccareddu o grisu matte grisu.
  3. Ughjettu orientali per l'occhi marroni. L'occhi marroni addiventanu u più splendido se usa tonalità verdi di taglioli friddi. Sì l'imagine sana hè custruita nantu à un stile chjave, perchè hè appruvatu per utilizà ombri matte beige.