Aducazzioni nonverbalu

A cumminazione di i cumpurtamentu verbale è verbalete ùn permette di cumpone una stampa completa di una persona. Avalia l'interlocutore, in cunsideratu hè stata accettata per piglià solu e so parolle, ma ancu gesture, posture, espressioni faciale , etc. È hè un cuntenutu nonverbalu chì facenu pussibilità d'amparà più nantu à l'interlocutore. Per esempiu, una espressione displeased durante una conversazione mostra in seguita u veru amicu di una persona.

A cumpurtamentu nonverbalu è i so elementi

Per analisà è predice u cumpurtamentu umanu, hè necessariu piglià parechji aspetti impurtanti:

  1. Cumpurtamentu. Sicondu l'azzioni di l'interlocutore, hè pussibule tracciate parechje cunghjenzi più impurtanti è predice e so azzioni più. U cumpurtamentu pò esse instinctivu, acquistatu, adatti, etc.
  2. Dinamica di i muvimenti. U situ emulatoriu di l'interlocutore ponu esse ghjudicatu da cumu si move, per esempiu, movimenti brusgiate indicate a tenza è ancu l'aggressione.
  3. Reaczioni à irritanti. Ogni cuntrastu verbalicu è verbalu ùn pruvucate à e persone vicinu à certe actions. Questu pò esse usatu per i so propiu scopu, cù un avianu otticu.
  4. Gesture. A manera chì una persona in a cunversazione si movi i so mani è a testa, pudete truvà infurmazione interessante. Per esempiu, o populu spirituali è apertu a spessu scantatu e so armati, accumpagnatu e so paroli cù gestiti pronunziati.
  5. A cunnessione tra un omu è una donna. Stu cumpurtamentu di cumpurtamentu hè una natura sessuale, per esempiu, un ghjocu di donna cun l'ochji.

In l'interpretazione di u cumpurtamentu umanu verbalu, a so aspettu hè ancu grandificatu. Quand'elli dicenu, si ncuntrau nantu à a robba, questu quì, anche anch'elli vistu a vistita di l'interlocutore, puderete saccheghje numerosi uttimisioni à u so caratteru è a vita in generale. Sì apprupte à intaraghju tanti signali non verbal, pudete predichendu l'azzioni di e persone chì vi daraghju, chì facenu a vita assai più faciuli.