Cumu truvà u to chjamatu?

Ogni parsona nasciuta doppiu: a prima volta ella vene à stu mondu. È a seconda volta, quandu u veru chiancinu per l'omu si opens.

L'Umanità supravvenda à l'aiutu di u travagliu, è, per consensus, l'applicazione pratica di e capacità è i fortesi di ogni persona hè nunda più chì a so attività di vita. Chjamate hè una cosa favurita, una occupazione chì pudete fà senza l'intiressi. È à u stessu tempu, perchè vi rigala u piacè, dinò ancu avanti a sucità, a ghjente. A furmazione di a vucazione umana manifestanu quandu fà ciò chì vi porta di gioia, scurdà di e difetti di a vostra vita è sienti u flussu di emozioni pusitivi. Sfortunatamente, pò esse difficili di seguità u vostru veru destinatu. Ma per sapè intre duv'è vostra alma mentri hè ancu più difficili. Dopu tuttu, ogni persona di nascita hè scritta per esse qualcosa persona immensamenti talentu, aiutendu i so capacità à migliurà u mondu cun ellu, ma un mondu objettivu pò esse un certu obstacle à e manifestazioni di l'inclinazioni umani.

Per parechje persone, ferma un prublema per sapè cumu truvà a so vucazioni, è parechji, digià in l'adultu, averanu difficiule à risponde à a dumanda di ciò chì veramente vonnu fà in a vita, ciò chì ci ponu veru piacè è a felicità spirituale.

Tips - cumu truvà una chjama in vita

  1. Pensassi nantu à capacità . Ci hè garantitu chì avete qualchì talentu è capacità. In certi situazione, e cose manifestavvi megliu capacità, indicatori ca avutri. Ancu sè siate sempre in una età ghjughjoma, avete avete realizatu ciò ch'elli ponu fà brag, è quale - micca. Forsi si sguassà bellissima, cumpone cumpunimenti furiali o fà sapè in modu di ritmu di ballu. Ùn serà micca bramestatu per gastru quant'è u tempu di necessariu per ricurdà ciò chì vi piace. Forsi, quandu avete scurdatu di e cose chì elli si mostraru nantu à u megliu partitu. Se avete avutu una lista di parechji passioni passioni, passu per u metu di a selezione ellu quellu chì hè vicinu per voi. Ma ùn si scurdate chì quandu una vocazione à a vita ùn pò micca apre sensu cum'è unu vulete.
  2. Ecciteghja ogni rùbbrica di l'anima. Pensa à ciò chì pò spiegarà. Pensate à questu più di un minutu. È ùn firmavanu senza chì avete fattu quarchi puntu. Questu chì favurisce chì a vostra ànima pò esse qualcosa chì ci si cunfina à u vostru travagliu. Hè pussibule chì a vostra misión hè u vostru travagliu, chì deve esse di vocazione prufessiunale.
  3. Tù è ciò chì leghje. Questu articulu hè ancu esse u compilamentu di una lista di libri chì avete più frequentanu in libreria o blogs chì leghjite ogni notte.
  4. I vostri sogni. Spessu, ciò chì avemu prugatu in a zitella, chì hà sunnitatu di divintà è di participà à u futuru, riflette u nostru vera autore, ma doppu un pocu pocu teme, insicuritate, e parolle d'altre persone, hà furzatu à rinunzià un sognu. Malgradu u fattu, ùn importa ciò chì i fabulosi sò i sò sonnii di zitiddini, aghjunghje a lista cumpilata chjamata "U vostru chjamatu".
  5. Amparate, amparate, amparate. Scrive ciò chì interessate è ciò chì vulete imparà. E dopu lea più nantu à questu, interessate in altri persone chì anu prestu o impegni à ciò chì vulete sapè da più infurmazione.
  6. Down with pears. Amparate a incertezza, teme è tuttu ciò chì stablette internamente in a motivazione per fà ciò chì vulete. Ùn dubite micca, ma l'attu. Concentrate a mente nantu à ciò chì passa in questu momentu.
  7. Time search. Projettite per farisa a frasa "Ùn aghju micca u tempu" in relazione per truvà a me vucazione. Perchè ùn era micca, assignate un tempu libre per questu scopu. Dà qualchissia, certi pezzi minimi hanu da esse abbannunata, ma vale di pena.

Credu chì vi puderà aduprà i vostri piani, truverete, da fà ciò chì voi fà cù a vostra anima. A cosa principalu ùn hè micca di dispirace, se micca immedaneviamenti esse successi. U risultatu hè vale u sforzu.