Cunsiglii febrile in i zitelli

Chjesa di i convulsioni febrile in i zitelli - un principiu pocu cumuni di malati infecciali virali aguttu, hè pocu cumunu. Statistichi dimustranu chì u sintimu hè osservatu 2-3% di tutti i zitelli cun infizzioni virali. Ùn esagerai micca u significatu. Infatti, a causa hè spessu una predisposición genetica, è micca una malatia neurologica seria.

Cunsiglii febrile in i zitelli: cause

A maiò spessu in i zitelli à i 5 anni di età, saranu attaccati à u sfondore di freba alta in u zitellu.

In certu parechji genitori credi chì i cunvulsioni in a tampiratura di un zitellu significanu l'iniziu di l'epilepsia. In ogni casu, ùn hè micca à tuttu u casu. Per sta maladie, in più di rampi, deve indicà un gran numaru d'altri sintomi. E cun un scrutine full-time, u neurologist li trova. In a maiò parte di i casi, i convulsions febrile sò accumpagnati da una malatie infecciosa di u zitellu. In questu casu, l'infezzione averia u cori, u zitellu averà cramping.

Perchè un ziteddu pruvucarà a so infezzione cramps, è l'altru ùn sia micca, espone risposte, indicare à u geneticu. Cum'è un zitellu, ogni principiu di a malatia causata da una infezzjoni virali hè aggratu cù vomiting, mentri l'altru ùn sia micca, a propensità à cunvulsioni hè puramente indivìdica è micca un mètudu pò pridiche.

Cumu ricunnosce i bisogni in un zitellu?

Di solitu questu simpaticu si sentenu affissu in u primu ghjornu di a temperature rise. Prima di l'attachegiu iniziu, u zitellu torna inpenditu, dumanda "per manicures", cum'è per avè prutezzione di a so mamma. Puderete dumandà a ghjittassi ghjè, leghje un libru in un tempu quandu solita ghjocu mobile games.

Quandu i convulsions cummincianu, hè accumpagnatu d'arcu, sputiche di i membri di u zitellu, i vòmiti ponu accade. In questu casu, i cunvulsioni ponu esse osservatu in tuttu u corpu di u zitellu o sia locale.

Cunsiglii febrile in i zitelli: assistenza urgente

A regula principale hè tranquillità.

In l'affabetu febrile, avete bisognu à prevene l'alimentariu, a saliva, vògliu di l'ingressu à l'attitudini respiratoriu di u zitellu, è per assicurà chì u zitellu ùn hè micca infurmatu cù l'incuntrà cù l'uggetti circundante, di cascà à u pavone.

Allora, si mette u zitellu in u pianu (se ellu hè nantu à u lettu, dopu à l'epilità, pò piglià morbidi affundanti), rilassate u collu di a robba, u zitellu ùn deve chjappà nantu à u so nomu, mentri la so testa ùn deve esse rivettata. Cusì, u zitellu hà da pudè sparà senza impiccà, senza risicu di l'affucari.

Hè cresce assai chì in i putenzi febrile, hè necessariu di mantene à u zitellu, è ancu a so lingua per ch'ellu ùn manca. In ogni casu, hè una precautionu extra. Tali accenti sò in modu periculoso. A mantenimentu di u corpu di u zitellu, pudete infettà involutà involucà annunziate u so spustamenti, è pruduciutu parechji manipulazioni cù a lingua è manduca, pruveni feriti è mandci, faccia è lingua.

A maiò spessu, i cunvulsioni febrile passanu per elli durante i primi dui o trè minuti (certi seganti), ma ci sò i casali induve un cunvulsione febrile dura 15 minuti.

Cunsiglii febrile in i zitelli ùn anu micca bisognu specialu, in casu chì stu attaccu fu causatu solu una volta, contru u sfondate di temperatura alta (per quessa, u trattamentu hè sintomaticu, cum'è in ARVI senza attache di febrile). Sì stu attaccu hè una manifestazione di a malatia neurologgica di u zitellu (chì hè accumpagnata da una dimostrazione in u sviluppu di u discorsu, u sviluppu, l'altri manifestazioni specifichi di una malatia neurologica), un spicializadoru prescriva drogi chì sò selezziunati individually.

In regula, i consiguenzi di cunversione in i zitelli ùn fate micca. In ogni casu, una visita à un neurologistu dopu à ARI, hà patitu cun sintomi eccezziunale, ùn saranu micca superfluous.