Cumu trattà a morsa in a nasofarinesi in un zitellu?

Sembra: nunda terrible in u mucus chì vene fora di u nasu, nimu, ma ùn permettenu micca e cose da l'omi, perchè u zitellu ùn deveria aiutà à rinforzià a so respirazione. In l'articulu, discurirem di manera chì guariscenu una nuvola in a nasofaringe in un zitellu.

Se u corpu cù u nasu hè liquidu, da questu hè bonu, u mucccupallu ùn stagnate micca è sanu perfetta si passa per a punta di u zitellu. È se u mussu in a nasofaringe hè spesso in u zitellu, cumu per esse stu casu?

Sì u seccu u nasu si secca, in seguitu hè spessu i parenti chì anu da culpa - ùn purtavanu micca i spazi di i zitelli è ùn avianu micca bè à u zitellu. Inoltre, u nostru nasu pò esse diventà più viscu à una temperatura alta di u corpu.

U prublema hè chì i zitelli figliulini ùn sapìanu cumu suluzioni. Cumu scupraru di u nasofarianu in un zitellu? In farmari sò vindutu parechji dispusitivi per succissivu liquidu da u pinu di i zitelli. Puderanu facilità à eliminà i slime da nasofaringe di u babbu, chì impedisce à u zitellu di respira.

Mezzusciu in a nasofarighiè di un zitellu

Sì da u piume di u babbu di u babbu cumincià à sbulicà più densu, da poi, per questu, era difficiule di respira. Parechji parenti in questi casi prefirem. Gottiru - è tuttu hè in modu, u prublema cù u fretu hè risoltu, u babbu respira bè. Ma i catinelli anu un effetti spurtante - addictive. Quandu si dete u piglià, hè difficiule per un zitellu di respira una volta. Perchè U fattu hè chì ci hè una dependenza, è senza chjappi ci hè un edema di a mucosa. Allora mamma e papi accumènu aduprati medichi vasocitbitivi per fà chì u zitellu hà da respirazione più faciule.

Ci hè un indicatore specifichi chì avemu bisognu à grimpà i valdi di u vasocompresseur:

In altri casi, hè dispremtu à rifiutà e pate nasali.

Cumu trattà a morsa in a nasofarinesi in un zitellu? Prima di tuttu, furnisce in a sala di i zitelli una humidità moderata è una temperatura fresca, perchè l'aria seca s'asseca fora a mucosa, a rinitis hè diventa chjesa, per quessa, u zitellu ùn anu da respira. Siconda, dà à u zitellu una cantina suffinenti di fluidu, dinò contribuisci ancu à u fattu chì u mucus in a nasofarinea ùn si spremere è si ferma. È, in terzu, 5-6 volta à u ghjornu aduprà solu suluzione solu (1 colti di saltera per 1 litru di acqua fogera). Pò esse speduti in una buttiglia è injected in l'apertura nasale di u zitellu o digeriscenu in spessu cù una pietta. In questu casu, u mucu da a parte anterior di u canru hè spustitu finu à u laterali, un picciottu solu i pateanu, è ùn hè micca in tuttu perikoluu.

Sè a fiducia di a medicina famigliali, tandu avemu l'urdinatu per aduprà una decucuzione vegetali. Pigliate una cullizzioni di milfoil e tagete, fate un vetru d'acqua è cogliu in un bagnu di acqua per 15 minuti. Cù questu rimediale naturale, 2 volte oghje ghjornu à u pezzu di u zitellu. I castagni averebbe utilizzate dopu una sorta di solu suluzione è u zitellu sullò u nasu.

Parenti, ricordate chì a zitella "snotty" hè un fenomenu normale, è u frastu cumuni è una reazione protettiva di u corpu da a diffusioni di i microbicchi. Aproveche i nostri cunsiglii, è aiutavvià u vostru zitellu per sopra stu simbulu pienu di u friddu è ùn permettenu micca a fridda per un caratteru prolongatu.