U Giardinu Botanicu Reale


Comu in ogni città meridionale, in a capitale di l'Spagna, parechji parchi è i giardini sò rotulati, tutti l'oliu di fiori è sò enterrati in verdura per l'alegria di i cità di vacanza. Unu di queste oasi hè u Giumentu Botanicu Reale di Madrid (Real Jardín Botánico de Madrid).

U Giardinu Botanicu vinni scunfigutu à mezu à u XVII seculu da a decisione di u Rè Firdinovo II à u fiumu Manzanares. A più di duie milla stazzali sò stati posti, seguitu da u botanistu Jose Ker. U primu regulu, Carlu III, traspendia l'ortu à u centru di a cità, induve hè oghje - vicinu à u museu Prado . In u 1781 u giardinu s'apre apertu in un novu locu, è unu di l'architetti di u paisaghju era u famu Francesco Sabatini. Da un annu à annu in u giardinu botanicu di Madrid da l'imperiu spagnolu sanu trovani plantes raru è isulani, assai di quali eranu sposti in Europa sviluppau pricisamenti in Spagna. Puderete in u Giardinu Reale hà custruitu u primu serra, ma l'uraganu in u 1886 anu distruttu a maiò parte di e piantazioni è l'edifizii. A ricustruzzione seria hè stata sola dopu quasi 90 anni, grazie à quale u Giardini Reale Botanica acquistate u so apparenza originale è u mudellu.

U giardinu hè spargugliatu di parechji ettari, a so area è annantu à pocu tempu. Oghje, hà cinese invernadera, nantu à u so territoriu sò circa 1,500 arburi differenti, è in tuttu - circa 90 mila piante. In l'annu di u giardinu, i travagliati anu riapparutu un herbariu unicu, chì oghje cummerci più di un millioni d'samples. In unu di i coperchi, u sistema climaticu mudernu favurite e zoni climatichi di i subtropici, tropichi è deserti.

U Jardinu Botanicu Reale di Madrid boasts:

Cumu fà à u Royal Garden?

Pudete ottene u Giurnale Botanicu Reale per:

U Giardinu Botanicu di Madrid in a staghjunale hè apertu di 10:00 a 20:00, solu per i vacanze di Natale è di l'annu. Un bigliettu per adulti custituta à 2 €.

Aghju cunsigliu cumprà una maggioni botanica. U annu vinutu, u giardinu celebrà u 65 anniversariu di a liberazione di l'edizione stampata Anales del Jardín Botánico de Madrid.