Cumu libbirà di nausea?

A nausea pò esse temporale o prolongatu. Ma ùn importa micca quantu spessu è per un bellu tempu si osserva, a sensazione hè spavintusa, è a quistione di quantu sguassà di disprezzà di nausea hè d'interessu à parechji.

Cumu si libri di u sentimentu di nausea cù i metudi folk?

Cunsigliate qualcunu di e ricchieri folkiati più populari di quantu pudete dispunibule di i nuvuli:

  1. Pudete solu ghjustu à masticà un pezzu di ghjustu o da arrubbale cun acqua fogera è bivanu l'acqua di ginger.
  2. U sicondu più popularu dopu chì u rimedju di ghinante hè mint. R recomendaranu o masticanu e foglie (s'ellu ci hè una pianta fresca), o raffurtanu foglie seques in forma di tè. Quandu i cullezioni di mint, hè in moda à aghjunghje i flore di camomile (in l'absenza d'allergii), chì hà e so propietate calmanti è prumove l'eliminazione di toxine.
  3. Unu di i motivi di l'apparizione di nausea pò esse a deshidratazione di u corpu. In questu casu, hè dispresibule eddu a tanta acqua quantu pussibule, à quale hè cunsigliu per aghjunghje u zucchero di limonu.
  4. N'autra causa cumuni di nausea pò esse un fervidu sicuru, in questu casu avete bisognu di abbandunà u spaziu è vientificatu. È a maiò si trova un té verde cálido chì hè l'antioxidante è prumove a neutralizazione di toxine.
  5. Un rimediu effittiva di nausea hè ancu cunzidiratu una cumpressione calidez cù l'oli essenziale di crava o menta, chì hè dumandata appena durante a meza ora à u stomacu.
  6. In certi casi, puderete ridivà di e nuvola cù l'aiutu di medicazione cum'è cerucal, raglan, domperidone, allochol, aerona. Ma pudete leghjite ligi l'infurmazioni per l'usu è contraindicazione, è hè megliu ùn mette micca spirimitzariu senza cunsiglià u duttore.

Cumu libbirà di nausea cù gastritis?

A gastritis hè una maladìa di frequenza frequenta di u viaghju gastrointestinali, in a quali nausea hè unu di i sintomi cumuni (in particulare cù gastritis cù acizza pocu). Inoltre, cù gastritis, a nausea pò esse custanti constantemente, è per quessa a quistione di a liberazione di questu hè di particulari prublema à i malati:

  1. Quandu a gastritis hè necessariu per adèghinu à a dieta. L'abbandunamentu di l'alimentu grassu, assai salatu è piccante favurisce a reducione a frequenza di i priddenti di sta sensibilita pocu sensu. Inoltre, avete bisognu à evità di cibo è caldu friddu, hè megliu d'utilizà cali.
  2. I di i medicazione sò bè ​​di aiutu à l'aiutu chì trasfurmate i muri di u stomacu è i prutene l'effettu corrosivu di u zitellu gastru, per esempiu, u diamante o u phospholugel.
  3. Per sguassà un attache di nausea cù gastrite, pò esse chjucu nantu à l'acqua. U latti in casu di dichjarazioni ùn valenu la pena.
  4. Cum'è un mezzu, cù u stomacu è aiuta à ridivà u sensu di nausea, l'usu di zucchero di patata fresca, da u cuntenutu di u fucile. Cerveza hè ricunnumuta per a mità di vetru duie volte à ghjornu, aghjunghjendu una colazione di u meli.
  5. Da nausea, u peregliu aiuta. Pudete simplice à masticà e foglie freschi o mettite folla intrecciata cù u meli è pigliate una cullette à dui volte di ghjornu.

Cumu sguassatu di a malatia matinu?

  1. A maiò parte di a malatia di a matina hè questu cun tossicosa in donne incinta. In questu casu, hè megliu abbandunà di utilizà droghe particulari. A aiuta pò esse u cunsumu immediatu di l'alimentazione (parechji migghioli di centole o pate agrì), cum'è durmìannu cun un apertu finestra se permettenu e cundizioni climatichi.
  2. A malatia di i ghjorni causata da i malatii di u viaghju gastrointestinali. In questu casu, in più di rimedii tradiziunali, cum'è perezzu o ghjustu, u trattamentu hè obligatu à micca di i sintomi, ma di una malatìa chì, cum'è una dieta necessaria, hè determinata da u duttore.
  3. Sindrome di Resguia hè una altra causa cumuni di a malatia di a matina. Quì, i preparatori antipapa, a salùcchia, tè verde cálido, è ancu una dosa di scossa di vitamina C.

È ùn si scurdate micca chì, se i attacchi di nausea si spese in spessu, probabilmente sò un sintomu di ogni maladie, è vale a pena vede un medico.