Chì per manghjà in a notte per pèrdite pisu?

In regula, a risposta à a quistione di chì manghja à a notte per pèrdite pisu, offre una sola opzione: hè megliu ùn manghjaraghju a notte. Invece, sta prova ùn pò esse micca solu bè, sopratuttu se avete digià vogliu micca stata "dopu sei." Tuttavia, no tutti i dietitiani accunsenu cù una struttura rígida di a question. Inoltre, i risultati di ricerca amparanu chì pudete pèrdite u pesu ancu quandu manghja qualcosa di prima di vultà in u lettu, cusì a frasa: ciò chì deveru di manghjà in a notte per pèrdite pisu, da a categuria di passeti anecdotali in un mondu ordinariu.

Chì cose cumu puderaghju manghjà in a sera?

  1. A lista di sti prudutti cumprenni, strammi abbastanza, i salsicces, in ogni modu, anu da esse dietetica è fatta da carne di pollo.
  2. Ùn ci sarà micca dapulte da caviar di vegetale, per suprattuttu, siddu ùn manca più di u oliu vegetale.
  3. Un grandu beneficiu à u corpu purtarà u sughjettu, pienu di iogurtu è manghjatu in a notte per a perdita di pisu. U Kefir, cum'è un pruduttu latìtu, hè utili à u corpu à a pricipita di a sera è à a notte, perchè in questu tempu u calciu in u megliu hè assorbitu. In u sarraccu, a so utilità, cum'è "broomsticks" chì scorri suluzioni dolenti da l'intestinali, hè statu pruvatu assai volte.
  4. Sè decide ciò chì di manghjà in a notte per pèrdite u pesu, pudete esse intesu di sapè chì u granu in coce, o a mità cun un tazza di canned food, manghjatu prima di u lettu, ùn hè micca dannà oghje, ma questu ammontu ùn deve esse limitattu: affucatori quì ponu esse risultati imprevedibbli.
  5. Serà ùtule per a sera di ghiaccio, senza zuccherinu, un iogurtu naturali, una salata di verdura ligera, spermata cù una petite quantità di oli vegetale o poveru cù u ziddu di limonu.

In generale, cum'è dieticiani dìssenu, à a notte per pèrdite pisu, pudete manghjate bassa calduri cù u listessu indume glycemicu pocu, è ci sò parechji tali prudutti, chì significa chì pudete esse di qualcosa chì ancu puderete perderà pisu cum'è manghjendu qualcosa di prima dorme.