Illuminazione LED per armazza di cucina

In u discu di l'interiore, u lume hè u rolu maiò. Hè impurtante per a qualità d'illuminazione, luminosità, direzzione è culore di a fontu luminosa. In l'appartamentu di l'appartamentu sò sempre l'illuminazione generale, è di l'illuminazione LED per a cucina sottu l'armari pò amparà significativamente a percepzione di a stanza è di u mobili.

Caratteristiche lumi LED di cucina

L'illuminazione LED hè una tecnulugia basata nantu à l'usu di i LED com'è una fonte di luci. A cinta hè una di e variità di tali illuminazione. Hè un lampu, assemblatu nantu à a basa di diodi in a forma di un cordone flexible. Ma a so installazione hè impositu senza stabilizatori, postu chì u pruduttu pò sopra è questu.

U strisu LED hè perfetta per illuminazione sottu l'armabuli in a cucina. Quandu u focu principale hè in u centru di u limitu, quandu site vicinu à a superficia di u travagliu, l'ombra cresce nantu à u countertop, chì hè assai incùvene è periculosa per a vista. Per evitarse questu, u backlight LED hè utilizatu in forma di cinta o di luminaria integrata in l'armari di cucina. Questa lumera hè assai economica, d'alta qualità, durable è bella.

A fonte di u diode hè una varietà di culori. A stallà una cinta LED ùn hè micca un spartimentu faciule, hà una superficie adhesiva è una spedizione illimitata. Opzioni ottimali - in un 1 metru di cinta sò 120 diodi. Una densità più numerosa hè aduprata per a finalità decorativa. Hè ancu megliu cumprà una cinta stampata cun un certu di proteczione di u livellu, quandu installate a cinta, a superficia hè devessata. U stabilizatori per a cinta hè intrudubile in un di l'armerini di a cucina, è i fili sò passati per aghjunziali.

Iluminazione LED di u cabinet di cucina - comodità è bellezza

Oghje, l'illuminazione in a cucina cù l'usu di i lampi di lumi LED ha diventatu assai moda. Questu hè praticu è pertinenti. A luce di questa lampe hà parechji graduazione di biancu: friddi, neutrali è càlammi, è ancu parechji opere di culore.

Una solu solu pratiche sò LED illuminazione in u cabinet di cucina, induve ci sò assai cose o pacchetti. Stallà stu retroiluminazione, duverà esse attentu à a densità è a cunvenzione quan abra e chjusu a porta, ancu a via di vultà nantu à l'illuminazione. L'opzione più piacevule per chjar di i luci LED hè u toccu. Riaducta à u toccu da a manu quandu a porta hè aperta è automaticamente apuglia u lume.

Inoltre, i prodotti LED ponu esse stallati sottu à u gabinariu di a cucina, perchè ellu illuminava a superficia di travagliu di a tavula.

Ci sò dispunibuli lampi LED in u casu, chì sò facilmente muntati. Sò stati attaccati cù venti, imetate, cinta di cullaburaghja o chjappi. A scherma hè stata matta, ùn hà micca tagghiati l'ochji. In solitu, i luminari LED sò dispunibuli in tene da 30 à 100 cm, puderanu esse disposti, per custruisce in una linea l'luci sottu à l'armarii.

Quandu ci hè micca pussibile di cumprà appruvazioni ready-made, hè fàciule fà cumparisce inde independente da un prufilu di metalli è una cinta LED. Sicondu a cunfigurazione è scopu sò spartuti à angulare è rectangulare, intravatu è sopra. Stu prufilu pò esse stampatu in qualunque u color.

L'illuminazione LED hè di parechje vantaghji, è solu dui disunori. U primu hè un costu significativu in u casu di luci LED è u sicondu hè l'utilizazione di un transformatore in a versione cù a striscia LED.

In ogni casu, questa aligrezza di cucina si trova assai boni pusitivi: i cundizzioni minimi di electricità, i lampi ùn calanu micca, sceglie l'ombra persa di l'illuminazione, longa vita di serviziu. Inoltre, porta a bellezza à qualsiasi internu.