Diu di Mercuriu

In a mitulugia romana, u diu Mercuri (in Grecia Hermes) era u patronu di u cumerciu è u prufittu. Dopu qualchì tempu era statu ancu cunsideratu u diu di l'articuli, l'arti, a magia è l'astrolugia. I Rumani crediammu chì Mercuriu serve com'è una guida specifica di l'ànima à u regnu di i morti. A so mamma era a dea Maya. Hè per quessa chì e vittime è parechji riti di cultu passanu prima di l'iniziu di u veranu di u veranu, in l'ultimi weeks of May. Patri travaglia Jupiter. Hè chjamatu da u diu di parechji invenzioni è scuperti. I Rumani veneranu Mercuriu per a so ghjustizia è l'amori di u travagliu. Quandu u mercuriu fù scupertu, era in onore di stu diu chì un nomu novu era chjamatu. L'astrònomus anu avutu ancu, chì unu di i pianeti anu drentu u nome di u diu.

Chì hè cunnisciutu di u diu di Mercuriu?

I ritrattu cum'è un chjucu alto è guapo, cù l'ochji vivenu. Hè vale a dì di e sutterite funziunalità di una faccia chì testimoniu di intelligenza è amori. In u iniziu, rapprisentanu u diu di u cummerciu cun una grande purse. Puderete, fù identificatu cun Hermes, perchè avia sandali à e vape, un caprettu di strada è una varula in manu. A so ghjera di i soldi dicianu à una big bag, chì era purtatu à u partitu. Era unitu sùbitu cù Fortune. I Rumani cose chì Mercuri ùn solu l'aiuta à guadagnà, ma ancu permette di vede i tesori oculati.

Frà li grechi, Deus Mercury era cunsideratu u più vigilante, perchè mai dorme. Cum'è mandatu di Zeus, hà servitu cum'è u diu di i sogni. Usendu a so varula, hà chjusu i so ochji à i persone, è da esse adduluratu. Parechji grechi è Rumani prima di u sonnu certamentu purtonu l'almoina. Mercury gràzie per a so capacità puderia intrinu in dui monde. Hè cunsideratu ancu un messenger di i dii. Per via di destreza è astuzia, Mercury era chjamatu patronu di robba è fraud. Cum'è infante, hà pigliatu una banda di vacche di Feos. In generale, Feobos è Mercury avia funzioni simili. Un mitu qualificate chì Mercuriu hà truvatu una tortuga è fete d'una lirica, chì ellu hà negoziatu da Phabos per vaccini. U diu di u cummerciu fu prisintatu ancu cun una pipa, per ellu riceve un varchellu d'oru è a capacità di crede.

U divinu di u Diu di Mercuri fu particularmente populari in l'era quandu Roma principia cù u travagliu cù altre nazioni. A prupietà vicinu à a porta Capen hè a surgente, chì era dedicatu à sta deitati. Negozi è mercaderi in i vacanze di u maghju dedicatu à Mercuri, invariabilamenti hà pigliatu l'acqua da elli, pusonu rami di laurel in elli è, asprazione di prigione speziale, poivanu a so testa è a meritu. Un rituali semitariu hè statu creatu per lavorà l'ingannimentu existente. Nzinu a diffusioni di e relazioni cummerciale, u cultu di Mercuri era ancu trasmessu. Comenzonu a leghje in Italia è e provinces.

Chì significà a via di l'anticu grecu di Diu Mercuri?

U bastone di u diu di u cummerciu hè un bastone di legnu verticale, chì hè intersindicatu cù duie scies. Above hè u cascu di Aida cù l'ale. A più frecuente hè presentata in u doru. In Roma anu chjamate un cindu marinu. Sicondu a legenda, Mercury era datu per Hades. Ci hè un mitu supra l'apparizione di sta vara. Un ghjornu chì u dianzu di u cummerciu visti i sirpenti battendu sottu l'arbre. Hà tiratu u caduceu in elli è a cunfluzione parechje subitu. Dui sirpenti scavalcau a vignata è quandu si ncuntrò i so ochji, si firmonu è si stanu sempri nantu à questu.

U bastone di u diu grecu Mercury hè cunsideratu simbulu di u pattu di cumerciu è di pace. Parechje persone adupratu com'è un attributu di u palatale, postu chì furnia a security mentre à u partitu di l'ingannu. Hè impussibile di dì chì questu simbulu ci hè apparevutu in a Grezia antica, postu chì ci hè evidenza di u so usu in Egittu in l'onore di Osiris.