Esoterica è autocone

L'esoterica è l'autuditora sò diretti in una trà l'altri. Hè cresce chì, senza introspirazione prufonda, una persona ùn pò micca viaghjà felice. L'esotericismu hè u nome cumminatu di assai direzzione, l'estudo di quale permette à tutti di megliu capiscenu à l'altri, diventendu e so potenzale è l'opportunità creciente. Stu prucessu ùn hè micca faciule, ma in mudanza, passu in paese, pudete ottene u risultatu.

Esoterica è autocrate - perchè si basa in magia?

Parechji crede chì l'esotericu hè magia o vice versa. Questu hè più propriu per u fattu chì a magia also permette una persona per sviluppà i so capacità è capisce u stessu putere. A meditazione, a visualizazione è l'altri currenti sò cunzunanti uni punti tattichi trà magia , autocrate è esotericismu.

L'esoterìzii è l'autuditora sò a modu per ellu stessu, perchè ùn pudere micca micca solu acquistà cunniscenza à u vostru mondu internu, ma dinò in valore soberamente i vostri bisogni, motivi, sentimenti, scopi, etc. Hè per studià a direzione di l'esotericismu chì unu pò alcuni creazioni persunali è spirituali. Diversi sapè esoterica, per esempiu, fisonomia , i sònii cuscienti è affare, ponu à ogni persona l'oppurtunità di guidà l'autodisignamentu per determinà i so propri prughjettu. Grazie à questu, puderete annunzià u mondu in un modu novu, avvisu alcune incrisciati preziamente è invisibili. Tuttu chistu face una persona più intese, più aperta, ricivutu à u novu sapè è più felice. I pratichi esotèrici permettenu una persona per sapè, per ùn avè focu l'attinzioni nantu à i bè materiale.

A data, pudete truvà una quantità numerosa di furmazioni è libri privati ​​nantu à l'esoterismu, chì ci permettenu à scopre di novi orizzioni in l'autocone. Sceglite per esse l'esfera più interessante - è davanti à a perfetta.