L'ultimu Cena - qual hè questu avvenimentu?

Per i dui millenii, i cristiani Ortodoxi anu communatu ogni dumellu è in i ghjorni di e grande festa di l'església. Fanu nantu à a preghiera composte da Jean Crisóstomu cun una menziona di l'eventu chjamatu L'Ultima Cena. Cù era statu cunnessu - avemu capisci stu articulu.

L'ultimu Cena - qual hè questu avvenimentu?

À questa reune, Ghjesù hà riunitu tutti i so 12 apòstuli per celebrà cù l'Antica Testamentu Pasqua. Hè simbolizatu l'esercitu di u populu di i Ghjudei da u regnu egizianu. Inoltre, una altra travagliu stalla nantu à quellu avvenimentu cum'è l'Ultima Cena - Ghjèsè è Ghjuda anu comprutu tutte di l'altri. U primu pruspettà a tradenza di u secunna, è Ghjuda era u solu chì hà capitu l'urìgine di u maestru è à quale u figliolu di Diu hà scupertu tutte e misteri di u Regnu di u Celu.

Perchè hè a cena chjamata un secretu?

Perchè Ghjesù Cristu in a so ultima sera hà stabilitu u sacramentu di a Santa Comunioni. L'Ultima Cena hè un avvenimentu chì hè smigatu da i Cristiani nantu à u ghjornu Pura . Allora era decisu di cocurate u pani senza pane nantu à questu ghjornu è chop l'agnellu. A carica di l'ultimu era micca nantu à e tàvule di l'apòstuli è u figliolu di Diu, perchè ellu stessu si trasferì à a sacrificara, ascendendu à a Cruci per i peccati di tutti i seguitori d'Adam. Pigliò un pezzu di pani è un vetru di vinu, disse: "Eccu in u ricordu di mè." A tazza cun vinu pòpulu u sangue di Cristu hà fattu di u pòpulu, è u pane hè a so carne. Eccu, u Signore hà fattu a Pasqua a Seder.

Unni era l'Ultima Cena?

Per truvà un locu adattatu, Cristu hà mandatu dui discìpuli à Ghjerusalemme. Ellu hà avutu per elli chì in a strada si ncuntravanu un viaghjatore cun una ciara di l'acqua, chì seria u maestru di a casa in questa. Quelli chì si intaressi in l'induve l'ultima Cena, vale nutà chì dopu à l'apòstuli annunziati à u maestru a vulintà di u maestru, li dete una stanza induve puderanu cocchi tuttu per Pasqua.

L'Ultima Cena hè una Parola

Ci hè una paràbula à a creazione di u tile cù u listessu nome, autore di Leonardo da Vinci. Hà scrittu tutti i caratteri di a so pittura nantu à a natura, selezziunate mudili adattati. Pinta l'imaghja di Cristu da un coru ghjovanu cantatu, ma per un pezzu tempu nimu puderia truvà u rolu di Ghjuda. È dopu una longa ricerca in a cuneta, truvava un ghjovanu ma prematurmente anzianu cù un segellante di tutti i vici in u so fàccia.

Quandu vide in u ritrattu, hà dettu chì trè anni fà era ancu esse un mudellu, ma l'artista scrivia Cristu da ellu. U significatu di a paràbula L'Ultima Cena hè di vive da u cumandimu di Diu, ricordendu a Fede di Ghjesù è chì fidu in a salvezza in u Regnu di Diu. A fedi ci ponu santu, cuncede a vita eterna, è turne incredulita in una paràbula gustativa di una persona chì ùn hà micca l'oppurtunità di resistenza à u peccatu, u putere di u diavulu.

L'Ultima Cena in a Bibbia

À a reunione cù l'apòstuli Ghjesù hà stabilitu u sacramentu di l'Eucaristìa. Hè custituitu in a cunsacratge di u pane è u vinu, chì sò in seguitu utilizati pè alimentariu. À quelli chì dumandanu ciò chì l'ultimu Cena ti vole dì chì l'ultime alimento, u figliolu di Diu hà insignatu à i so discìpuli u Corpu Pure è u Sangue, è si stabiliscenu cum'è un signu di a risurrezzione è a vita eterna. Cristu si cunnosce di a tradenza è si parlava infurmatu direttamente. In questu casu, sicondu una versione, ellu pointa à Ghjuda, chì offrenu un pezzu di pane, ghjustu in un vasu cù vinu.

Sicondu una altra versione in l'Ultima Cena, ancu cù Judas tira a manu à a tazza, chì hè una prova diretta di a so tradenza. Hè intristinatu da a splutazioni vinuta da i so discìpuli è insegna nant'à una lettone di eternu umilità è amori, lavà l'altri in turnu è asciugau l'acqua cù u so corpu. U primu hè statu l'apòstulu Petru, è l'Ultima Cena diventa una revelazioni per ellu. Ellu disse: "Vulete i petti?" Ma Ghjesù risponde: "Se ùn vogliu micca fà, ùn anu micca parte cun me." U Signore ùn hà micca disprezzatu i posti di un servitore in nome di l'amore è l'unità.

L'Ultima Cena - Preghiera

Ùn solu solu in u Genudu Ghjinnaghju, ma ancu in tuttu l'annu prima di a cummunione à a liturgia, u prete si leggi una preghiera speziale, ricurdendu sempre ciò chì era successu in un eventu cum'è l'ultima Cena, a Chiesa Ortodoxa resta risturà ancu a pede di u viscuottu dopu a liturgia. E anchi Granni ghjennaghju nantu à una settimana passata, hè cunsideratu un ghjornu festiu, cumencia à celebrà u ghjornu dopu à a sera. À u stessu tempu, u canon "Le Sharp Sears" hè leggugliatu, esce da a canzone 9 canzone, è a liturgia hè chantata da a preghiera "A vostra mistica Night".

In questu, u veneru demande à u Signore per accettà cù u nome un participante in un such event as the Last Supper. Hè prumove ùn deve secreti à i nemici, per ùn dà micca un bacio cum'è Ghjuda, è dumanda per esse ricordatu in u Regnu di Diu. Questa hè a manera chì Ghjesù Cristu muria per a fede è a ghjente, l'Ultima Cena simbolitze stu successu, è cù a Comunioni di l'Apostuli, hè fatta da tutti i cristiani, chì cunghjuntanu e so ànima cun Diu è associanu cù u so amore Divinu.