Diu di u vinu è divèrttu

U diu più famosu di u vinu è di divertisce hè Dionisiu. A so antica versione romana hè Bacchus. Legends dicenu chì ellu hè u figliolu di Zeus, è a mamma hè una donna mortala - Semel. Dionisu era cunsideratu u creatore di uva , hà ancu avutu a capacità di salvà a ghjente di prublemi è parechji problemi. In u mondu, hà viaghjatatu cù sirati, silenas e priestesses, chiamati maenads.

Chì hè cunnisciutu di u grecu anticu di u vinu è di u divertimentu?

U mitu di a nascita di u diu hè interessanti. Quandu a mòglia di Zeus, Hera, hà amparatu chì u so maritu era imbrunatu cun un mortale, decide di distruverà u zitellu. Hà fattu tuttu ciò chì era permessu chì Zeus pareva à Semele in tutte e so forza. Quandu un diu putere di u so putere in u lampu, a casa pigghiò focu è u corpu di a donna hà brusgiatu, ma hà sappiutu per dà nascita un criaturu prematuru. Zeus, per prutèggiallu hà tilevule un muro di ivy, è dopu cusitu u babbu in a so musa. Trè mesi dopu, Dionisiu nascì è era rinunziatu per educà Hermes.

Ritruvaru Dionisiu cum'è un ghjovanu naked cun una corona d'iviede o raccogli e foglia nantu à a so testa. In manu di u persunale, chjamatu i Tyrs. A so punta hè fatta di pignotti - un simbulu anticu di a fertilità, è a lega hè cuparta da l'ivy. In parechji pitture, Dionisiu era dipinti cù animali sacrificatori: capri è toru. Si trasfirìu in un carru fattu di pantera è leopardi.

I Greci veneranu stu diu è spessu passanu parechji vacanze , chì si finiscinu in borraca è in licenza. Per dionisimu Dionisu u diu di u vinu è di a diversione, i Grechi realizanu spettaculati teatrali è prusperatu elogi. Li ringraghjenziulu per avè pussutu liberà di e preoccuppa è esse felice. In u putere di Dionisiu era di rinfrescenu l'spiritu umanu, incandilate e passioni è dà inspirazione. A gente hà cunsideratu ancu u patronu di i frutti.