Mila Kunis elogiò à u so maritu per "mani d'oru"

L'Attivilla Mila Kunis cuntinua li daveru i curiosità di a so vita di famiglia cù Ashton Kutcher. Questu ora a conversazione hà realizatu in u studio di The Talk. A mila ammettiu chì u so maritu, anche era un artista assai pagatu, hè stata utilizata per fà tutte l'studiosi masculi. Ancu se stu prucessu si mette un mesi sanu ...

"U mo maritu hè un omu simplicativu, urdinatu di Iowa. U so babbu hè un carpinteriu, è l'omu Ashton amassi di fà tuttu cù i so mani. Ùn avete micca bisognu di u chjamu di qualcunu maestru, seasi fusteria o un plumber, per esempiu. À a vigilia di u findi scrivu à u mo maritu una nota cù i mandati, a vi dicu "Lista di casi per una persona amata". Un casu o porta pò esse citenu in ella ".
Leghje ancu

Safe house

L'alloghju di u spettaculu hà parlatu cumu cumu cumu prima di u nàscita di u so primu figliolu, a figliola di Wyatt, u maritu hà destinatu à custruisce in forma di l'impiegazione in i barrichi di a casa chì sò stati pusati nantu à scala, per a sicura di a zitelli:

"Hè stasuraziatu, ma quand'elli sapemu chì aghju aspittatu à u zitellu, hà diventatu chjaru chì avemu bisognu di travaglià nantu à a cunsulazione è a salvezza di a nostra casa. À u mo persona amatu per tuttu, ùn hà micca vulutu cumprà prudotti pronti di u plasticu, o, per esempiu, u metale. I digià hà dettu chì hà crisciutu in a famiglia di un carpinteriu, perchè e nostri barrei ùn deve esse sò solu in modu di lignu è artighjanali! Ashton hà fattu coped, hè solu una cosa, hà pigliatu à 6 mesi, è avemu bisognu da quattru da elli per prutezzione di u spaziu tutale. Dicu à a mo moglia chì simu ùn ci hè micca u tempu! Sona com'è st'omu: caru, sò belli, una verra capita maestra, ma avemu bisognu di molti più di sti disinni ".