Audrey Totu palesa u sicretu di l'armunia spirituale

Assicuratevi una entrevista cù una attrìzia francese chì ùn piace cum'è avvenimenti suciali è maximizeghja a so vita persunale, incredibile fortuna. L'ultima ora, l'admiraturi anu vistu à Audrey Toth, precisamente un annu di fa, à l'estremi Mexicanu di "Odisea". L'attrenda hà ghjornu parechji ghjorni à u Festivale di Filmuri Internaziunale di Morelia, in prughjittazioni di u soli è di filmali, è da novu scumparu da a vista di i ghjurnalisti è di l'amatori. È cusì, una sorpresa bella, Audrey Tothu viulitanu à u Giappone è visitò l'apertura di u boutique Longchamp La Maison Omotesando.

Audrey Tautou à l'apertura di a boutique

L'attrìgina ùn solu m'hà aiutatu à cutà a cinta in l'attualiatu ufficiale, fotografiatu cù l'avanzati, ma ancu hà dichjaratu chì parlavanu a parolle à i invitati è i so mistieru.

Audrey Tautou fu pocu à l'apertura di a buttuna di a marca è rinfirmò chì ùn ùn piace di parlà nantu à temi persunali. Eppuru, i ghjurnalisti anu capace di parlà cù l'attrice dopu l'avvenimentu. Alas, ùn avè micca acquistà nova infurmazione, Audrey Tautou ripetuta a listessa cosa chì hà dettu à u ghjurnalista James Monttram:

"Ùn aghju vogliu micca un'intercessiva excessiva è ùn pruvate à attruvarlu. Ùn sò micca passioni nantu à e riti suciali è ùn m'hà micca truvatu in Instagram, Twitter o Facebook - Sò assai còmico in l'ombra di a vita sociale. Puru stràliu puderà sonnu, ùn sò micca paura di esse chjucu è ùn assicurà micca solu l'attinzioni di i ghjurnali è i paparazzi.

L'attrissiva accentu chì vulissi evitari di publicità è si faci sceglie solu per e campagni promozioni è dumande à l'amici cari:

"Per mè, a felicità hè in armunia cù sè stessu è cù i vostri vulete. Viaghju cun piacè è visitate novi piazze, pigliate ritratti, scrive picculi assagghi. Ùn avete bisognu di fà affruntà per e rete soziale è creanu un nome di marca per mè stessu. I live in the present and do not remember the old roles. Hè mpurtanti perchè stà in a memoria di i persone una attrenda chì puderia esse bè dispunienti è micca sopra l'altri cun u so oblivion.
Leghje ancu

Audrey Toth hà ripetitu à dettu chì ella hà avientu conscientu à a carriera attiva è si n'avvia più di u framework ghjè accettatu:

"Sò una di quelli attrici chì ùn viranu micca di cumè di illusione è di sònni. Per me, u cinema ùn hè assuciatu solu cù l'Hollywood è di sole Sunny Los Angeles. Nun mai aspiratu à l'Americhi è ùn volenu à custruisce a mo carriera.