Jennifer Lawrence si prisintò nantu à a tappa di Vanity Fair è li disse un pocu cun ellu stessu

L'attiva di 26 anni, Jennifer Lawrence, chì parechji cunnosci l'artisti di i rolli principali in i ritratti "I Ghjuvuli" è "X-Men", accettanu l'offerta da Vanity Fair per diventà u caratteru principale di u duminiu di dicembre. I lettori di u gloss find in a camere ùn solu una bella riserva di foto, ma ancu un interessante intervista cù Lawrence.

Jennifer hà parlatu di Darrena Aronofsky

Per a prima volta, Lawrence vulianu acquessu di u famusu direttore americanu Darren Aronofsky dopu vistu à u 2010 a so scena "Cignu Notturutu". Tuttavia, a so reunione passò un pocu dopu, quandu Daren invitò l'attrìzia à apparece in a so film "Mama". In a so entrevista, Jennifer amparò chì cun ellu, è cù Steven Spielberg, hà travagliatu.

Avà persistendu in a stampa chì ci hè rumore chì, tra Lawrence è Aronofsky, chì hè in età più vechja à 21 anni, un rumore tormentatu, ma l'attritze rifiutà di fà riguardu nantu à questa informazioni. Invece, ella hà dettu sta frasa:

"In u pelle hè un vidente, è ùn avete bisognu di cunnosce personalmente".

Dopu chì l'attrìzia vulia traduce a cunversazione in un altru tema.

Un pianu impiegatu è i piani di futur

Dopu Laurence hà vistitu in i ritratti "I Ghjosu di l'Famu", u so schedariu hè dipinciata di parechje years to come. Solu oghje hè cunnisciutu di i sette prughjetti futuri in chì Jennifer ghjucarà. Tuttavia, cum'è turnò, ùn si mette in quellu chì ùn hà micca moltu:

"Sò cunsigliatu perchè aghju un schedatu impiegatu. Mi piace à penserà, quand'e tornu a dorme, questu dumane aghju assai per fà. Senza di questu, a mo vita seria avventura. Mi piace chì ogni ghjornu fate cosa utili per mè è à l'altri ".

Dopu quì, Lawrence hà dettu da un pocu nantu à i piani di u futuru:

"Sugnu cuntentu ch'e sò attrice. I love playing. True, sò spessu visitatu da u pinsamentu chì vogliu pruvà à guvernà. Mi pare avè averia riesce.

E ora un pocu nantu à a vostra vita persunale ...

Certu, cum'è qualsiasi altra persona, Jennifer necessita un restu. L'attrìggica hà dettu chì u ghjornu hà dettu solu à cumunicà cù a famiglia è l'amichi:

"Per mè, u weekend hè sacru. Amu visitavu i me parenti in un party, è ancu cumune trà amichi. Uni pochi anni fà, aghju amici cù Emma Stone. U so numaru di telèfonu hè stata data à u nostru amicaghju mutuale, è emu accuminciatu à currisponde. Cusì avemu intesu cumunicatu quasi annu, è da tandu sò stati cunnessi per una amichezza cercana. Vulete adurà à ghjucà in u filmu, ma mi pare ch'e ancu se unu di noi ùn hè micca l'attrenda, avemu ancu esse amici. Avete vede, Emma hè assai classy è funny ".

Dopu questu, Jennifer hà dettu qualcosa di u so cane favorito:

"Pippi vive in casa. Eccu u mo cane preferitu. Iò adurda. Mi pari chì, si avissi avutu i figlioli, averaghju pagatu assai menos attenzioni à elli chì Peppy. À qualquamentu psicologicu, crede ch'ella hè a mo sentu è u so main. S'ellu avia avutu l'uppurtunità di piglià è dà nascita, andò da fà cun piacè.

Ci hè cose chì veramente scantari Lawrence

Dopu chì Jennifer era famosu, hà sempre oculatu da l'imprudenza impurtentata. Lawrence hà dettu nantu à sta situazione:

"Parechji per qualchì raghjone crede chì anu tuttu u drittu per vene à mè, riturnate o ancu abbracciate. I pensanu chì noi amici, ma i vede per a prima volta. Tuttu questu mi fa scantari è mi aiutò à u stessu tempu. Aghju duvutu spende sempre da i paparazzi. Ùn avemu mancu manghja à u risturante, perchè qualchissia vi vene à mè.

Eppuru, i fanatichi ùn sò micca u più grande teme di l'stella. Jennifer ùn pò esse suluzione di a moda è quessa cumu ella cumenti:

"Per mè, questu hè una veru tortura. Si abbandunate in a strada, è in ghjiru di voi mudelli muderni in robba moda modesta. Turnate à a casa è si ricanuscianu chì sì un pezzu pienu di basgiu.
Leghje ancu

Photoshoot à Vanity Fair era bella

Dopu à l'entrevista, Jennifer aspetta una sessione di foto. Ghjudicate da l'imaghjini chì anu prisintatu nantu à Internet, l'autori di i ritratti decisenu di fà a Lawrence una stella di i 30. In i ritratti, ella sarà apprezzata in vestiti nantu à strapelli finti cù frangia è pene, è ancu esse queste da a càmera à u locu di u dirittore.