Lampi di bicicletta

U ciclismo hè un pasimu di moda è assai utile, chì attrae frà è più fanali è fanne ogni ghjornu. Ma ancu in quellu casu. Se per voi un caminu nantu à una bicicletta hè un postu attivu è un mudellu di paisaghji, aiutendu à astrettu fora di a vita di u ghjornu, hè sempre cura di i minimi. Ùn hè micca circà di cumprà una carica cilesta, ma i guanti di bicicletta sò un attributu obligatoriu. Questu accessori aghjunghje parechje funziuli di volta. Prima, impedisce frunze i palme di i vostri mani nantu à u manubbriu di a bicicletta. Ancu s'ellu hè furnituatu cù pane pasticceria, a pelle femminile hè una donna afflitta. Hè per quessa chì i guanti di i bicchiari di e femine sò in una grande dumanda. Siconda, u ciclistu hè assai traumaticu. Cascate durante e razzi ùn sò micca scartate. A maiò spessu, vai à i geniculati è e mani, è guanti - una excelente cura. Tercera, à una alta velocità in u clima frescu, e mani sò assai friddi, è questu accessori vi permette di mantene cali. In generale, parechji vantaghji!

Practicality è stile

In i guanti di caccia di bicyclette in l'area di a palma sò ci sò inserti fatti di materii rossi è gel. Dopu à sti elementi, u gradu di cunfortione di cunfortu aumenta è a carica di a manu, chì inevitabbilità si trova duranti longu viaghju, hè significativamente ridotta. I guanti di bicicletta pò esse senza ditte e cù longu dete. Sì in l'estiu, a prima opzione hè preferibile, in l'invernu, hè megliu l'usu di guanti cù dettati longu. Tali mudelli mantenianu perfetta u calore di e mani, per prutezza di l'umidità, ma sò ben ventilati. Ùn scontate micca u fattu chì i guanti di bicicletta sò un accessori assai stylish chì attrae l'attenzione. Una zitella in un bicicletta ùn pò passà in casu!

Funzioni di scelta di guanti

Ùn sapete fà scelte di guanti di bicicletta, è chì mudellu hè ghjusta per voi? Prima, decide nantu à a staghjoni durante ellu chì pensa à vèstinu. Per i visitati in bicicletta invernale, hè megliu esse chjusi guanti cù un calefanu, in u rolu di quale pò esse piuvana o lana fina. A cima hè generalizata in nylon, naturale o artificiale. À l'estiu, hè più piacevule à passà in guanti ghjinèri di lycra o di coghju cù u guarniu di cuttuni. Paga è attentu à i mudelli cù u rettitore di silicone antidiscriminale nantu à i palme è i dete. À u listessu tempu, e to manu "respira". Eppuru, se a parte supranità hè fatta da u materiale di morsa.

Hè assai impurtante hè a qualità di u ferru. I pagliaghji in i pugno deve esse forti è di qualità bona. I mudelli cù u Velcro à u prezzu è u discu rapidamente perdenu a funziunalità. E, di sicuru, cudeti appretitu u prezzu di i guanti di bicicletta, perch'elli si sò prontu à i so mani, ma ùn l'impastanu.