Cumu scrive una farfalla?

A bellezza imparable di i farfantarini hè ammirata da i zitelli è adulti. Patroni intricati in l'ale, una combinazione harmoniosa di culori è sfumaturi, formi complexi - attrae è fascinate. Tuttavia, ùn hè micca u pudente di ripiglià tutte questu splendor à un pezzu di carta, in particulari à i ziteddi chì ghjunghjenu accumincianu à sviluppà i so cumpetenze artisticali. Per quessa, hè abbastanza lògicu chì, cù una dumanda di scuzzulate a farfalla, i migliori turnanu à i so genitori.

Ma hè a mala furtuna, micca ogni adulte sapi quantu bella per sculaccià una farfalla, perchè chì a foto si justifica l'expectativa di u zitellu. Dunque, fighjenu in parechje schemi simuli per creà una tale obra maestra.

Cumu sculacciate un colore di fata è di "cartoon"?

I caratteristii di facciate di cori di culore è brillanti sò sempre cum'è i zitelli, cusì, allora ogni dubte, una farfaccia di sta tipu sarà piacè un baby pre-mauricu.

Sottu una mariposa pò esse, cum'è un lapis, è dipinti, mentri l'scopu di a so implementazione hè cusì simplice chì pudete attruisce u più chjucu à u prucessu.

Allura, cume vede cumu utilizendu numarosi persunanti simuli, numeri è lettere per creà sta maravigliosa maretta "caricatura". Prima, preparamu una tavola bianca di carta, un lapis simplice, colore o bisogni, è un gommaru per correggià l'errore. Avete capunanzu:

  1. U primu chjucu circate un cìrculu - serà u capu di una farfalla, da u zuccu - in a simile di a lettera inglese "U".
  2. Avà scacciate l'ale in a forma di un nummiru "3" in ogni sferimentu.
  3. Dopu chì i contorni principaux sò stati, accade à i dati. Dàtene un cercolu per ogni ochju, affinchì quelli chì anu vistu cum'è u numeru "8".
  4. A farfalla debite esse amichevule - dà un sorrisu in a forma di un arcu è di u bibote. Aghjunghjite ancu quarchi fili curvo in u corpu.
  5. Per fà chì l'ochji fannu più naturali - dissenu i pupulati, cum'è mostranu in a photo.
  6. Per cumpia l'imaghjini di a nostra eroeine di fàtela, pudete utilizà parechje mudili nantu à l'ale. Queste ci pò esse circondi, linii ondulati, stelle, cori - qualcosa, à a vostra discrezione.
  7. In fine, aghjustemu colori brillanti è embellulerà a bella mariposa cun pintures o colore lamponi. U paleta di culore pò ancu esse sianu bisognu.

Cumu scrive una bella farfalla pè i zitelli più antichi è in i stages?

Dopu à travaglià e so sapè iniziale, pudete furnisce di a cumpitenza più difficiule è sceglite una veru paparina:

  1. Cusì, nantu à una cartula bianca di carta pigliate un ovalu chjuchju - questu seranu a basa di u troncu.
  2. Allora, fighjate à a photo è cullucate l'ale: sopra è bassa.
  3. Fighjine aiuti cuminciati - aghjustemu i patroni internu. Hè stendu u troncu, finennu parechji arcati da avà. Per finisce cù i principii punti di ricunniscenza - finissemu u capu.
  4. Ùn si scurdanu di l'ochji è di l'antenna.
  5. Uni pochi cunsiglii più boni nantu à l'alti superiori è sottili, dopu à quale pudete cumenciu di pittura.

Cumu sculacciate una farfalla nantu à una fiore in u lápice?

E sicuru, i ghjucadelle principesu vulete aghjunghje una bella fiore à a cumpusizioni. In questu casu, appughjendu una farfalla hè megliu in u prufilu, è questu hè un travagliu, casi per artisti. Pruvanu sempre, per ùn fallu micca la dama.

So, partemu:

  1. Tradizionalmente, partemu da a testa è u troncu.
  2. Pigliate l'antenni è i peri.
  3. Avemu avemu a parte più difícil di u travagliu - sò l'ale. Prima, pigghiaremu u principale principale, dopu à quale avemu ghjustu cù i patti.
  4. Cù una fioritura, per regula, ùn sò micca prisentanu prublemi.
  5. Allora, a nostra bella farfalla nantu à a fiora hè casi pronta, ferma per aghjunghje culurite. Pruvà scelta sfumaturi chì sò cusì vicinu naturali.

Comu pudete vede, elaburà una farfalla nantu à una fiore ùn hè micca cusì difficiliatu cum'è parechji aspettazione. Di sicuru, ùn pudete micca ottenevà tuttu, ma si fà un entrenamentu pocu, u successu hè garantitu per voi.