Vacanze in Malaysia

U Malàbia pertenece à u nùmeru di stati multinaziunale è multi-cunfessionale, per quessu più di cinque documenti di vacanzi si celebranu quì. Arcuni di elli sò registrati solu in stati separati, altri sò appruvati in u livellu statali. Invece di l'occasioni, duranti i vacanze, i malese attivanu viaghjà in tuttu u paese, ghjùnghjenu in i zoni turistici, inundate e spiagge è alberghi .

Informazioni generale nantu à e feste malese

Li rapprisentanti di diversi denominazioni religiosi vivenu in u territoriu di stu statu: cristiani, musulmani, buddi è indù. Per ùn averebbe micca offentori à l'altri strati di a pupulazione, in Malasia, una mitade di documenti di festi publici hè statu appruvata. U più impurtante di queste hè Hari-Merdeka (Independence Day), cilibratu u 31u annu. Fu in quellu ghjornu in u 1957 chì u trattatu di l'indipendenza di a Federazione Malacca hè firmata da u guvernu cumuni.

Ogni feste statutu à u Mali in Malaysia include:

In più di i ghjorni festivi nazionale, ci sò data chì certi tesi cunfruiscenu serenu. Ma tutti ùn sò micca un findi, altri chì i residenti lucali puderanu di reste di ogni settimana. Per esempiu, in u 2017, i Musulmani in Malaysia celebranu i festivi dopu:

Ethnic Chinese glubbaliamente celebre l'annu Chine è i festività tradiziunali, i Hindus - i festivi di Taipusam è Diwali, cristiani - Pasqua è u Ghjornu di Santa Anna, i gruppi etnique di l'est di u paese - a festa di vendita di Hawai-Dayak. Malgradu u fattu chì assai vacanze di Malàbia sò diffirenti in religiosa è di etnicità, sò cunsiderati cumuni è sò celebrati da rapprisintanti di quasi tutti e cunfessioni religiosi è gruppi ètnici.

U Dia di Independence Malaysia

Hari-Merdek hè l'avvenimentu più impurtante per tutti i residenti di u paese. Doppu quasi trent'anni, Malasia hè statu un statu coloniale, è avà stu paese independente hè un membru influenze di l'organizzazione ASEAN. Se 60 anni fa, in u 1957, un accordu per l'indipendenza ùn era firmatu, pò esse micca unu di i paesi più sviluppati in Asia.

In a festa di l'indipendenza di u Malascià in tuttu u paese, ci sò prucessi teatrali, cuncerti, fieri strade è tematichi. In u quadru principale di Kuala Lumpur hè creatu una tribuna privata, da quandu i membri di u guvernu è u Primu Ministru di u paese aghjunghjenu i citadini è i clientni di a parata. A festa hè chjesa cù u focu di focu.

U ghjornu di Malaysia

Dui simani dopu a celebrazione di u Dia di l'Independenza, u Dia di Malàbia, o Hare Malaysia, hè celebrata in tuttu u paese. Hè dedicatu à u ghjornu chì a federazione cumprà Singapore , Sarawak è Borneo Nazionali, chì fù più tard cambiatu nome Sabah.

In una di e vacanze pùblicu più impurtanti, i chiazza è casi a Malasia sò in decore cun una quantità numerosa di bandieri. L'avvene principali di a celebrazione hè un esame aereo è una cavernaria militari chì participanu i capi statali.

Auguri di u Re di Malaysia

U 3 di ghjugnu in questu paese hè dedicatu à a celebrazione di u anniversariu di u monarchu incuscu. In u 2017, sta festa di Malasia hè cilibrada in onore di u 48 anniversariu di u Rè Mohammed V. I vittori di u paese sò assai honneati da u monarchu, chjamanu un difendante, è dinò un garantante di a so stabilità statali è di sicura.

Ci sò parechji avvenimenti in tutti i paisani durante e vacanze. U più impurtante di elle hè l'armata militare in Kuala Lumpur , quandu u bandera statali hè purtata à l'accumpagnamentu musicale d'una orquestra militare. E, anche si a festa hè celebrata in tutte e cità di Malasia, a maiò parte di i turisti caldi à a capitale, à u palazzu di Istan Negara . À questu tempu, ci hè una ceretta funzione di cambià a guarda.

U Vesak

Una volta in quattru anni, May in u paese si celebrà cù a festa di u festival di Buddhist di Wesak (Wesak). Queste ghjornu, à u pedi di l'arbureti sagri, i lampdi di u lumi è illuminati, è i tempii buddisti sò decurati cù linterna rossi è garlande. I residenti di u paese facenu donu à i tempii, libertavanu i pumini in u celu. Per queste rituali dani a libertà à e persone chì sò stati imprigiunati.

Duranti a festa di Vesak, migghiara di pellegrini buddisti di Malàgina andate à e chjese locale per fà:

Chjesa di u cleru budistu recommandé meditation, cum'è in questu ghjornu, pudete truvà un state glissimu di a benezza universale. Per purtà purificà u corpu, sò cunsigliati di manghjà solu pattologicu. Vesak hè celebrata sulu in un annu bè.

Deepaway in Malaysia

Ogni annu à a fine d'ottobre o prima di nuvembri in tuttu u paese, i Hindus celebranu a festa di Dipavali, chì hè cunsiderata cum'è a celebrazione Hindu. Dopu un mesi, i residenti dicurau i carrughji cù l'illumina brillanti è i lumi candichi di petra petri - Wicca - in i so abitanti. Hindu cianu chì, in u nostru rituali, pudemu cunquistà u male è a bughjura cusì cum'è una bona Krishna anu scunfughja u cruel Narakusuru.

In questa festa, l'indiani di Malasia pusonu l'ordine in i so abitanti è pusonu nantu à e vistite nova. I Persone, decoratu cù guerri, ci andà in la strata per cantà e canti di l'India è realizanu danza naziunali.

Auguri di u Profeta in Malasia

Unu di l'eventi principali per i musulmani di stu paese hè a celebrazione di Mawlid al-Nabi - u anniversariu di u Profeta Mahomet, chì si tenia ogni annu nantu à parechji ghjorni. Per esempiu, in u 2017 sta vacanze in Malasia hè cascata u 30 di nuvembre. Prima di vende u mesu di Rabi al-Awal, chì hè dedicatu à Mawlid al-Nabi. Quelli ghjorni sò ricumandati i musulmani Malasiani:

A causa di u fattu chì u paese hà a pussibilità di religiùn libera, durante a celebrazione di l'anniversariu di u Profeta, interessanti programmi culturali è educativi sò permessi.

Chinese New Year in Malaysia

I Cinese sò u sicondu gruppu etnico più grande di u paese. Cò custituiscenu u 22,6% di a pupulazione tutali di Malasia, per quessa, per affirmà rispettu à i so cumpagni, u guvernu hà fattu l'annu Chine un vacanze naziunale. Secondu l'annu, hè cilibratu annantu à i ghjorni diffirenti.

In questa festa à tuttu Malasia, ci sò pezziunidi festivi cù pirotici, dramatichi è festività folklori. Ancu l'etnicità, participanu rappresentanti di e diverse naziunalità è e confessioni religiosi.

Natale in Malasia

Malgradu u fattu chì i cristiani custitueghjanu solu u 9,2% di a pupulazione tutali di u paese, u guvernu rispetta dinò a so opara è e tradizione religiosa. Hè per quessa u 25 dicembre in Malasia, cum'è in altri paesi di u mondu, celebrà a Natività di Cristu. Hè statu datu un status naziunale, perchè stu ghjornu hè cunsideratu un ghjornu off. Duranti a celebrazione di Natale in u centru di a capitale, u principale àrbulu di Natale hè stallatu, decoratu cù ghjoculi è garlandi culurite. I publicità sò cuntenti cun l'altre rigali è i zitelli sò aspèttanu rigali da Santa Claus. Da tutte l'altri paesi i vacanze di Natale in Malàbia diffeinu solu in l'absenza di neve.

Feste in u paese

Malasia hè carattarizata da una culurita etnica è cunfessionale culurita, perchè ùn hè micca stabilitu u weekend naziunale. Per esempiu, in i stati cù u massimu di ghjorni musulmani, ghjennaghju è venneri sò cunsiderate. In e regioni induve a maiò parte cristiani, indù è Buddisti vanu, u ghjornu di venerà sundavate è domenichi. A prisenza di dui ghjorni à settimana hè una cunferma chjaru di a tolleranza di i malese à i citati di l'altre naziunalità è a fede.