Vacanze in Indonesia

L'Indonésia hè unu di i paesi più brillanti è culuriti chì rapprisentanti di e diverse religione è naziunalità vanu in pacificu in quasi 18 mila isuli . In l'Indonese ci sò tradizzioni interessanti di celebrazione è festivali, tipicamenti per i cità è l'isula, ma ancu questi chì unite tutti l'abitanti.

Tutte e vacanze di u paese pò esse divisu in 4 gruppi:

Public Holidays in Indonésia

Hè ufficialamenti un ghjornu off per tutti i residenti. Queste include:

  1. 1 di ghjennaghju - annu novu. Hè amatu da a pupulazione lucali è i turisti chì venenu quì è i vacanze più longu in Indonésia (si celebra casi 2 simane), assai brillanti è culurite. In grandi hoteli è aeroporti, fate è decore l'arburi di Natale, hang garlands. In i centri shopping è vendite di massa, in spazii aperti - festa, discos, cuncerti è mostra di u focu, in cafesi è ristoranti - entretenimentu. In Bali, durante l'annu novu, i lucali custruìanu larghebbe di dui metri di u risu tatuatu, chì sò manghjatu dopu a festa. In Indonésia, ùn sò micca parechje focu di focu durante a celebrazione d'annu novu in comparsu cù i paesi asiatichi vicini, ma e carru sò sempri affullati, è e populu localu sò in una grande scala.
  2. 17 d'Agostu - Jurnali Indipendenza di Indonesia. Unu di i festivi più impurtanti è di ghjorni fora in u paese. Appruntate per ellu principià in anticipu, attaching where possible u decoru di u rosu è u biancu, simbulizendu a bannera di l'Indonesia. I carri sò in u regnu perfettu, guerri sbucciati sò chjappi. A festa accumenza cù a crescita di a bandiera naziunale in a presenza di u capu di statu, dopu à questi festas massimi, desfragnes è desfruciali sò in e strade. Inoltre, in u Dia di l'Independence, i pirotichi è di u divertimentu sò disposti (per esempiu, rigali è sorpresa cundati à a cima di arcilla è l'oliu di una colonna, chì saranu datu à quelli chì ponu scopre à a cima).
  3. 25 di dicembre - Natale Catòlicu. Hè cilibratu in Indonèsia durante parechji ghjorni è viaghja sfondate in l'annu novu. À questu tempu, ci hè assai programmi di spettaculu, processioni in stele, festi. In vendita pudete cumprà un gran numaru di souvenirs, visitare vendite, participà in cuncorsi, pruvà diliziosi diliziosi di a cucina naziunale indiana .

National Holidays in Indonesia

Questi ghjorni in u paese sò oghji, ma l'abbastanza di e festività ùn hè micca inferitu à l'statu. I vacanze nazionale include:

  1. 21 di aprili - Cartini Day. Hè numinatu chjamatu l'heroina naziunale di u paese, Raden Agenz Cartini, fundatore di u muvimentu feminista in Indonèsia, è cummattiu per ugguali omi è omini, per abulennu a poligamia è à u dirittu di e donne per riceve l'educazione. In fattu, u ghjornu di Cartini hè u Dia di a Donna in Indonesia. Hè sopratuttu particularmente in i sughjetti educativi di e donne, per a criazione di quale Raden batti più di 100 anni fà. Duranti a festa, i vestiti face a ghjustizia tradiziunali ghjavanese - Kebay. In u Cartini Day in Indonèszia, ci sò esibizzioni, siminarii è cuncorsi tematichi.
  2. U 1 d'uttroghje hè u ghjornu di a Proteczione di Panchasil (o u ghjornu di a santità). Hè una celebrazione per commemorate a memoria di u coup d'état in Indonésia.
  3. 5 d'uttrovi - Jornu di e forze armati. Una festa in onori di a furmazione di l'armata naziunali in u paese.
  4. U 28 di uttrovi - Jornu di u Giuramentu di a Ghjuventù è u 10 di Novembre - Heroes Day. Anu meritatu l'attenzione, anche l'abbastanza di e festi di i ghjorni hè più menu.

I posti religiosi

Questu gruppu hè un bonu numeru di vacanze, perchè in Indonésia, i pirsuni lucali imprigiranu simultanjament 3 religione - Islam, u Hinduismu è u Budismu. Dati di i fugliali religiose cambianu ogni annu, perchè sò determinate da i calendari lunari di u Hijra (Musulmani) è di Shaka (festi indù-Buddhist). U più impurtanti in a vita riliggiosa di a pupulazione locale hè cunsideratu cum'è:

  1. U Ramadan (Buluan Poissa) - hè generale annantu in genna-ferraghju. Eccu un vacanze musulmanu santu, in i ghjorni di celebrazione di quale hè osservatu u più rigorevule strettu (hè proibitu ancu di fuma), è a ghjurnata di travagliu hè ridutta. Tutte e pruibisce l'appliugà à i turisti musulmani, è tuttu u restu rispettu u tradiziuni lucali, vistutu modestlyu è cumportanu in silenziu. Cunduci u Ramadan per un mesi sanu, i date mudificate ogni annu.
  2. U ghjornu di Silence (Niepi) è u ghjornu di Commemorazione di a morte di u prufeta Isa sò in u March-Abril. U ghjornu di u silenziu di Nyupi justifica u so nome. À questu tempu nantu à l'isuli d'Indonésia rigioni u silenziu, e persone ùn travaglia micca è ùn ùn divete più. L'aeroportu è e strade sò chjusi (solu ambulances, polizia è travagliu di u servitore), i turisti anu da dumandà micca micca di abbandunà u hotel è di micca natu in l'oceanu. I locali in u ghjornu di Nyepi ùn abbandunate micca a casa, ùn accende micca u focu è passanu u ghjornu in pace è silenziu, meditatu è cusì impone i spiriti male nantu à l'isula.
  3. L'annu musulmanu (Muharram) - hè generale in April-May. Questu hè u tempu di a Quaresma, i bè fieri è a testa intensa. I crmeni, prestu assistente à i servizii è sèntenu i sermoni nantu à u prufeta Mahomet, i citatini ricchi aiutanu à i poviri di dà l'almosi è l'alimentariu. Hè cresce chì Muharram hè ancu grande per i matrimonii, e maiò shopping, cunciliativi è findi disputa è disputi. In i carritteri di e cità si feste festa, in quale tutti pò parte.
  4. Ascensione di u Prughjettu di Isa è Idul Adha - i dui ghjorni si celebranu in l'aprili à maghju. Duranti a festa di Musulmana di Idul-Adha, u sacrificiu è a distribuzione di carne à i abitanti poviri hè realizatu. I caratteri di l'animali sò cumprati u ghjornu dopu, sò cunsacrati in mosche è dopu chì preparanu manci.
  5. U anniversariu di Buda (Vesak) hè celebrata in u maghju. Questu hè un ghjornu speciali per i buddi in Indonèsia, durante quali pricanu, meditate, visitate i posti sacri, distribuzendu l'alimentari è a carità à i povrì mancanti. U situ principale perigrinu in Vesak hè a stupa è u cumuni di u templeu di Borobudur. Accussì à a mezanotte, ci hè una culminazione di e vacanze cù l'illuminazione di candele è u lamparaghju di lanterni di carta in u celu.
  6. Auguri di u Profeta Mohammed - celebrata in July. In questu ghjornu, i crìvuli lettanu u Koran, versi è preghje, riali anu realizatu.
  7. Isra Miraj Nabi Mahammed (Ascensione di u Profeta Mohammed) - celebrata in dicembre.

Festivamenti è altre Vacanze in Indonésia

Questu gruppu include tali avvenimenti:

  1. Festa di Luna Piena. Ci hè un postu nantu à diversi isuli duranti i ghjorni full luna è solu in clima bellu (micca in sta temporada in chiu). In questu ghjornu a ghjente venga à temples in vestiti bianche nuvole, è in i so vagnari ti pusanu cincu colossi. Chjama l'acellu, cantà e persone, u Buddhistie prege, u fumu fume. Tuttu sò spuljati cun acqua per un simbolu di benedizzione, dani a frutta e valdi corsi cun u rossu staghjunatu.
  2. Holiday Pont in Indonésia. U so nome traduce cum'è "una notte di tradimenti". A festa Pont si metti 7 volte à l'annu nantu à a muntagna santa nantu à l' isula di Java . Sicondu i tradizioni lucali, quelli chì sònniu di truvà a felicità è a furtuna sò 7 volte aghjustatu cù u listessu socie chì ùn hè micca un parente, chì ùn avianu micca cunnisciutu previamente. Participà à l'eventu pò esse parenti è singuli.
  3. Galungan è a festa di l'ancestori. A festa hè cunnessu cù a venerazione di i spiriti è s'assumiglia à l'Halloween. I figlioli in màsculi andate à i so abitanti, ghjucate è canti canta, per elli ricevenu ricerche è ricuperazione monetaria. A donazione simbulizeghja a memoria di l'ancestori. Galungan passa ogni 210 ghjorni è solu i venerdi.
  4. A festa di i morti in Indonésia (altri hè chjamatu Festival Manene). Hè un ritu particularmente peculiaru di u populu di Toraja, chì resenu in l' isula di Sulawesi . U fattu hè chì u funerale hè quì - l'avvenimentu hè caru assai, è hè salvatu da parechji mesi è ancu anni. Per quessa, spessu i morsi abbandunate in i posti designatu specialmenti è espertu u sepultura. Duranti u rituali, a toraja piglià e cagiunati di i so parenti mortu è lasciarli, è poi pusonu nantu à vistiti novi. À u principiu di u funerali, un toru o un bufalce hè sparatu è l'ingressu à a casa hè impannuta cù e corne. À a fine di u rituali, i corpi sò colpi in una caverna in a roccia.
  5. U Festivale di Betti. Hè ancu chjamatu Omed-Omedan. Hè in una reunione in una grande è bella spaziu decorata di parechji amori chì bacianu, chjama per a felicità è a furtuna in l'annu dopu, mentre chì altri prupone truvà e trottu l'acqua.
  6. Festa di i palloncini. Hè cuminciata prima di a matina in Penang. Per diventà un participante in u titulu di u globu, vale de dormir cù l'alba. À a sera à u festival, pudete vede un espetazione di focu è laser.
  7. Festival nantu à l'isula di Sentani. Un festa tradiziunale chì inserisce turisti à a cultura di e provinzii orientali di l'Indonesia. Passa à a fine di ghjugnu. Duranti a festa, puderete vedere specchi di teatrali è prucessi, esibizioni è cuncorsi, culurizazione è di ballu "isilo", chì anu realizatu in barche. Inoltre quì cuntribuisce à una fiera di articuli è razzi in un barche.