Parchi di u Giappone

Giappone hè un paese stupendante è bella cù una natura pittoresca, u mondu animali è vegetale riccu. Riservà è i giardini di stu paese atrazenu di viaghjatori di tuttu u mondu cù i so paisaghji unichi.

Parchi Naturali in Giappone

Li turisti venenu à cunquistà pichi vulcanichi, nuvamenti in laghi nuvole, o in surgenti cali , piglià un passaghju in l'aire frescu in u boscu o meditate. I parcorsi nazionale più populari in u Giappone sò:

  1. Eggi (yoyogi) - fundatu in u 1967, hè situatu in u centru di l'area di Shibuya è hè a più grande in u paese. U parcu hè famoso per u tèmpiu Meiji, un giardinu di rosi, furnutu da corsi è fonti moderni.
  2. Ueno hè u locu più visitatu in Tokyo . Hè apertu à u 1873 è hè cunsideratu cum'è u centru di a vita scientifica è culturale. Eccu u zoo più anticu in u Giappone, chì cuntene più di 1000 spezie di mamiferhi.
  3. U Parque Jigokudani in Giappone hè famoso per i monos di neve. Quand'elli vanu quì ogni inguernu per scherzu in vulcanichi e surgenti, chì sò furmati da u splashing d'acqua fogera in u locu friddu.
  4. U Parcu Inperiale di Shinjuku si trova in u distinu eponymous in a capitale di u paese. Hè stata fundata in u 1903, ma per i turisti si hè dispunibule solu in u 1949. U parcu hè famoso per u so unicu invernamentu, spiaghjoli è un giardinu cù una casa di tè.
  5. Shogun Tokugawa - quì hè u santuariu di Tosegu è altri tempii stòrici. U parcu hè specialmenti populari duranti u Khanas, u chjamatu tempu di fiore di cirera.
  6. Parco Monkey - hè situatu in u Monti Takao , à quale hè stallatu un cabbina fugliale cù cabine trasparenti. Eccu, in u so ambiente naturali, finu à 80 individhi di monos, principarmenti macacchi, vivi. Pò esse nutili è fotografiatu.
  7. U Parque Fuji-Hakone-Izu in Giappone hè situatu à u centru di l'Île Honshu è hè statu apertu in u 1936. Havi un territoriu di circa 2000 metri quadru. km è hè divisu in 3 zoni più grandi: a penisula Izu, a zona Hakone è u Mont Fuji .
  8. U valle di Geysers Ovakudani - hè stata furmata in a caldera di un anticu vucanu dopu l'erupcioni di u Monte Kami annantu à 3000 anni fà. Oghje, pudete vede currenti cale è bracciu corsi, è ancu vapuri, chì scappa da u pianu.
  9. Parco Nara in Giappone - l'area hè 660 èttare, in stu territoriu cresci a wisteria, oak, cedaru. Eccu alcuna quantità di cerva, raccui, guasi, chì ùn sò micca teme da e persone è avvicinonu.
  10. Kenroku-en - u famusu parcu di u paese, u so nome traduce cusì "Giardinu di 6 virtù". Hè stata fundata in u 17u seculu, ma hà dispunibile à u publicu in u 1875. Questu ci crescenu circa 183 spezie di diversi vegetali. I attraversu principalu sò stagni, ponti, cascate, una fontana antica è una casa di tè.
  11. Parco di fiori Ashikaga - hè situatu in l'isula di Honshu in Giappone. U so area hè di 8,2 ettari. Quì crescia una varietà di wisteria rosa, bianca è blu, scupa gialla è autri piante. Scordu in prima di maghju à a mità di settembre.
  12. Marum Koen - u parcu hè attrattiva per i turisti in April durante i fiori di cirera è per a celebrazione di Hatsumode è Gion Matsuri in dicembre è ghjennaghju (annu novu).
  13. Nikko Park si trova in a regione di Kanto di u Giappone è coppula in a rigioni di e sti monti cù i picculi di Nantaisan è Nikko-Sirane. Fu fundata in u 1934 è cose à un spaziu di 1400 metri quadri. km. In u so territoriu sò vaddi vergi, acqua chjaru, cascate è altupiani.
  14. Ogasawara Park hè situatu nantu à l'Isule Bonin è hè allegatu cum'è Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO.
  15. Rikuto-Kaigan - si trova in a parti nord di u distrittu di Tohoku, in a costa di u Pacificu è hà una spaziu di 121,98 sq. Km. km. Fu raputu in u 1955.
  16. Hitsuziyama Park in Giappone - hà una spaziu di 17.600 metri quadrati. M, chì hè pianificatu quasi sana cù parechji fossi. U locu famosu hè u "culletta di sakura fiurali", induve u territoriu hè cupartu cù colori unichi di parechji sfumezi è forma.
  17. Sikotsu-Toia - hè situatu nantu à l'isula di Hokkaido è coppula una zona di 993.02 metri quadri. km. Ci sò 2 grandi fossi volcani (Toia è Sikotsu) è u fiumu di Noboribetsu, famoso per i so surgenti.
  18. Aokigahara o chjuche d'arbuli verdi - un boscu densu densu in l'isula di l'area Honshu di 35 metri kwadru. km. Ci hè un grande nume di caverne rocca. Una funzione di u parcu hè chì ùn si compite micca i compases, è a tarra ùn ponu micca trattatu.
  19. Hitachi Seaside Park in u Giappone - hè stata abitata in u 1991 in u situ induve un ghjornu era una basa militari americana. A so area hè di 120 ettari. Quì à maghju ci hè un famosu festival, chì hè dedicatu à a splendore di i neomufili (forget-me-nots).
  20. Daisetsudzan hè situatu in l'isula di Hokkaido. Fu fundata in u 1934. Hè abitata da walnut, nightingale, culori rossu, pussy, marroni è japunesi, è e piante sò rapprisentati da e Artic è Alpini.
  21. Trà a pupulazione hè un trattu di ricuperazione pupulare è ricadenza inturniatu di natura pittoresca. Per esempiu, a più famosa hè Sirakami-Santi , chì si trova in una zona muntosa di l'isula di Honshu, induve invechji fugliale di ferri di vergini. A zona di a riserva hè 1300 metri quadrati. km, di quale più di 170 metri quadri. Qualchì km appartenu à u registru statale di i monumenti naturali di u paese.
  22. U paisolu di volpe (Zao Fox Village) si trova in Prefettura di Miyagi. Eccu 6 spezii di guasgi, u numaru nùmmaru di quali hè 100 individhii. L'animali pò esse ironed, alimentatu è fotografiatu.

Riserve è parchi naziunali in u Giappone smaraviglianu cù a so inusualità, è e ritratti ritruvate sò simuli fabulosi.