Nikko Tosegu


Oghje u Giappone hè un destinazione turistiche assai populari. Stu paese hè una unica cumunione di tradizzioni antica è e tecnulugii muderni chì attrae da ogni annu una quantità numerosa di viaghjatori di e diverse età di u mondu. Frà i più belli posti in u Giappone, l'antica santuariu di Shinto di Toshe in a cità di Nikko ddu una cura particulari. A so storia è e so funzioni di più.

Fatti storici

U cumuni di Nikko, situatu uni pochi di uri di ghjucazione di Tokyo , hè unu di i centri di pereddi più vecchi in Giappone. L' attrazione lucale principale hè u tempiu di Toseg. Fu fundata à u principiu di u 17u seculu, durante u regnu di Tokugawa Hidetada, u figliolu di u famusu Prince Minamoto Tokugawa Ieyasu. Anu dopu, l'edificu hè statu diligatu è agrandatu in u quadru, è in u 1999, u Santuariu di Tose in Nikko, cum'è parechji àutri tempii di a cità, diventenu un Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Chì ghjè interessante nantu à u tempiu di Toseg in Nikko?

Tosegu in Nikko hè interessanti in l'aspettu è in un inusual interior. Hè nutate chì 5 edifici nantu à u territoriu di u tempiu pertenenu à a categuria di i tesori naziunali di u Giappone è 3 più sò cunsiderate valuri culturale impurtanti. A più attenta di i turisti hè attrata da:

  1. A Porta di Yomei-mon hè una di l'strutture più luxurii in u santuariu. Un filu fissùtu, fattu in culori brillanti, adorneghja a struttura, è u stessu nomu Yōmeimon significa "e porte di u sole".
  2. I Stabbi Sagrali - sopra à l'entrata principale di u palazzu custituisci u simbulu tradiziunale è u japonau "Tre Mickeys".
  3. A pagoda di i 5 pagine originali, donatu à u tèmpiu in u 1650 da unu di i membri di a famiglia Daimyo. Ogni chjaru hè un elementu separatu: terra, u focu, l'acqua, u ventu è l'etere. In u core centru di a pagoda, ci hè un postu "shinbashira" especial. Hè necessariu per minimizzallu dannu durante un terramotu.
  4. A tomba di u cumannanti Ieyasu , induve si trovani i restani di a so urna di bronzu. Circuses sò i porti rituali, torii, chì e parolle attribuiti à l'imperatore Go-Mizunoo sò sculpite. Pudete marchjà à u santuariu nantu à i passi di petra nantu à u boscu di cedaru.

A infurmazione infurmata per i turisti

Duvice à l'annu (in u primu, u 17 di maiu è in u vaghjimu, u 17 di uttùviru), à u tempiu di Toshyo-Gu in Nikko , i processioni sò stati chjamati "A Processione di i mille guerrei". Tuttu pò esse intervene in l'azzione, cumpresi i turisti straneri. In ogni un altru ghjornu, pudete ghjunghje à u santuariu in un vechju lucru o per ordene un pree viaghju .