Cinque Bridge


L'ìsule isulanu di u Giappone hè riccu in ponti, chì sò assai pocu cumuni. Unu di i pueti più belli di u paese hè Sinko, chì si trova vicinu à a cità di Nikko , in a Prefettura di Tochigi.

A Legenda di u Ponte di Shinko

Shinko, o Sacru Ponte, hè assuciatu cù u nomu di u monicu Shodo. Hè cresce chì ellu è i so seguitori anu da pricà per u Monti Nindai, ma ùn puderanu micca passà u fiume veloce nantu à a strada. Dopu à e preghere, una deusita chjamata Jinja-Dayo, chì hà liberatu 2 serpenti di fiori rosse è blu, appareru. E serpi si vultonu in un ponte, è u monacu pudia cresce u fiume. Per quessa, u ponte di Sinko hè spessu chjamatu Yamasugeno-jiabashi, chì si traduce per "Snake Bridge da sedge".

Caratteristiche di a struttura

Hè cresce chì a struttura originale si prisenta trà 1333 è 1573 (l'esame Muromachi). U ponte acquistò a so forma finali in 1636. In u 1902, u ponte di Senuccu fù distruttu da l'inzurrezione più forte, ma hè stata resa in a so forma di solitu.

Avà l'istruttura hè una struttura di legno, risparmiata di lacate rouges. I paràmetuli di u ponte sò cose: 26,4 m - durata, 7,4 m - larghezza è 16 m - altura nantu à u fiumu.

Per un bellu pezzu, u muvimentu in u Sinko Bridge hè statu permessu solu à l'individui d'altuni (u shogun, i so parenti è l'ambaataturi di l'imperatore). Avà qualcunu pò passà per una tarifa quì. U ponte hè apertu per u trasferimentu da 8:00 a 17:00 in l'estiu, è in invierno 9:00 a 16:00.

Cumu ghjunghje?

Pudete vede quì di busu (u tempu di viaghju da u centru di a cità si da circa 10 minuti) o in car à coordonnie 36.753347, 139.604016.