Shittahung


Forsi, ùn hè micca un segretu à qualchissia chì i primi attraversu di Myanmar sò i so tempii . Eccu u Budditu hè reverendu in tutte e so incarnazioni, è l'amore di a populazione lucali versu u so capimachu spirituali hè spressione per una quantità numerosa di stati chì parevanu esse stati à prima visione. In ogni modu, un odiu furmatu di un studiente religione o cultulista cuntenenu di distingue u più suttere sughjetti chì ponu un certu significatu - micca st'indirizzu, un arrange di mano ligeramente diversa, una sfarenza differenti di vestiti. E unu di una quantità enorme di pagodas pavimentati d'oru, un mudellu modestu hè stupidu, chì, in ogni modu, hè esercitu sicondu tutti i reguli di u Buddhismu. Questa hè a Shittahung, o u tempiu di 80.000 imagine di Buda. A strada, in u primu ci hà 84000 d'elli, ma per u praticu destinu di u tèmpiu, unipochi sò stati persati.

Più à u Tempiu Shittahung

Questu articulu ci permette di traslassi à a cità di Mrauk-U (Miau-U) vicinu à a baia di Bengala. Hà una storia ricca ricca, è in u so vicinatu parechje persunaggi notable. Tutti i viaghjatori di sighjaranu facenu cum'è un regnu, da u tempiu Shittahung. Hè statu custruttu in l'onore di a cunquista di e dotze pruvince di Bengala. L'edifiziu data di u 1535, è u meritu principalu in a custruzzione di u tempiu appartene à u rè Ming Bin. Hè situatu à u nordu di u palazzu reale, nantu à una culletta, adjoins u territoriu di Andau. In ogni modu, stu tipu di situazione hè caratteristica di parechji santu buddici. L'architettu principaru era un residente lucali di Wu Ma, ma un tempiu era custruitu à a gastu di i traballatore di e provinces capitu. Quandu u Shittahung hà servitu com'è postu per a ceremònie reale.

In u territoriu di u cumbre di tempiu, vicinu à l'ingressu sudu-uccidintali hè un picculu edifiziu chì abitava a "Colonna di Shittahung". Questu hè un obelisco, in altizza righjunghjendu 3 posti, chì purtonu u rè Ming Bin. Cù certidità firmetta pò esse chjamatu u libru più anticu di Myanmar , cum'è quattru i so quatru sò stati cubbi d'inscriptions in sanskritu.

L'intesta interna di u tempiu Shittahung

U Santuario di u buddista anticu hè un tipu di complexe architecturale di più di duas dizze stupas. In u centru di questu gruppu hè un grande stupa di campanile, nantu à e quattru corniche chì sò strutturi similari similari, è un vastu quantità di picculi stossi.

In quantu à u tempiu stessu, da a sala di a preghiera, unu pò passà à i corridori chì circundanu a stampa di Budda chì si trova in u salone di caverna. Da a stessa camara pudete acquistà à a galeria esterna. Quì sò rapprisentati più di un mila sculture, chì incorpori a storia è i tradizioni di i tempi di a custruzione. In a listessa galleria pudete vedere i stati di u fundatori di u tempiu, u rè Ming Bin, è e so princesi.

Una di e porte in a sala di preghjudiziale salite à u salone spirale. Eccu puru vede un grande numaru di statu di Budda, chì sò stati guardati in nicchie in u muru. In questa stanza, a relicità principali di u tempiu Shittahung hè ancu cunservatu - u traccia di Gautama Buda. Sicondu a legenda, l'abbandunò dopu avè alcuni nirvana. A friddizza natura in u palazzu da i pelleghjini hè perceivedu com'è effetti residuale da a strada di u Buddu è hè accettatu cum'è un di i simboli di l'insignamentu Buddhist.

Cumu ghjunghje?

A manera più faciule à acquistà a cità di Miau-U hè in avione, da Yangon à Sittwe. A l'arrivu, avè bisognu à vela per ferry à u tributu di u fiume Kaladan. Cù l'aiutu di u trasportu terrestre per arrivà à Miau-U hè quasi impossibile - a cità si situate à una distanza considerablee da e rotti principali, perchè e strade quì sò spegati. In issu rispettu, per i ragii di sicurità, u Governu di Myanmar pruteghja i turisti straneri si viaghjate in e strade di montagna in autobus.