Tromboembolisimu di l'arteria pulmonaria

Una malatìa periculosa da u trombo-embolismu. Spessu spessu causa morti immediata. Tromboembulisimu di l'artèria pulmonaria hè un imbligo di l'artery rispunsevuli per a supply of the lung, un trombo. L'ultimi pò esse un munzuni di varii sustanzi (grass, bone marrow, un pezzu di tumore) o una bombeta d'aria ordinariu chì si move in u sangue.

Causes e sintomi di l'embolismu pulmonari

A maiò spessu, forma trombi in i peri. L'Emboli sò furmati quandu a sangue viaghja da i vetbi lenta o ùn si move micca à tuttu. Questu hè quandu una persona hà un stilunatu inattivu, sedentariu. Trombi hà aumentatu gradualmentu in grandezza, è quandu una persona si cambia in puszione, pò esce da stà. Se l'embolus hè chjuchile, ùn hè micca un prublema particulare, un massimu - farà u flussu sanguiu menu difficiuli, è sia dissolvi in ​​modu indipendenti. Se u trombus hè largu, pò assicurà a arteria, è piglià assai tempu di disolvi.

I causi principali di u trombo-embolismu di rami petite di l'arteria pulmonaria sò i seguenti:

Causes di u tromboembolismu pò esse e qualche malatii di u sistema cardiovascular. Tale, per esempiu, cum'è:

I sintomi di l'embolismu pulmunariu pò varià secondu:

À certe stadiu di u sviluppu, a malatia pò esse in tuttu asimptomaticu. In certi casi, u tromboembolismu si sviluppeghja cusì rapidamente chì u paci digià in quì pocu minuti.

I sintomi più cumuni di u trombo-embolismu sò:

  1. U pacienti si prisintà a dispinea, cumencia per tormentà u dulore à u pettu. A volte ci hè una tezza.
  2. Pacienti anziani pò pèrdite a cuscenza è anch'essa cumune.
  3. I fenomeni cumuni cù l'embolismu pulmunariu sò sensibuli di pezzi in u sternu. U pene pò esse accumpagnatu da tachycardia.
  4. A malatìa spessu causa un pancicu infunditu.

Trattamentu di u tromboemblimentu di l'arteria pulmonaria

S'ellu era pussibule di dettagli la malatia in un stadiu iniziu, u trattamentu serà più fidili. Prima di tuttu, u paci hè assignatu oxigenu. Quarchi cosa hè impossibile di trattà a malatia senza analgési. Assicuratevi di prescrive e droghe chì dilute sangue. Questu avete aiutu à fretu a crescita in a talla di un trombo existente è impedisce a furmazione di u novu emboli.

I Pacienti chì sò ammucchiati da a morte da l'embolismu pulmonare anu bisognu d'urgente. Sposta da a cundizione di u paci, pò esse prescritta a terapia trombolitica, chì cunsiste à piglià drogues forti chì dà dilucia u sangue. In u casu più impurtentu, hè necessaria a intervenzione kirurgia.

I previsioni per l'embolismi pulmonari sò spessu favorevoli. U risultatu letale hè pussibile solu cù pronunziatu viulazione in l'opara di i sistemi respiratorii è cardiovascular è troppu trombo.

Cù trattamentu propriu, pudete facilitari à ridivà di a malatia è evitenite à rinfriscà. Per impidiscia u sviluppu novu di u tromboembolismu, hè cunsigliu per piglià medicazione anticoagulanti chì reduanu a cugliera di u sangue.