Faccia a pelle nantu à a faccia

A volte l'umore à l'alba ùn hè micca stata fatta da u riloghju di l'alchimista, ma di un specchiu chì ùn vulia micca dì: "Sì bella, senza dubbitu". Un prublema femminile tipica hè incarpata è scorcia di a pelle di a fàccia, è quì avaristi ripaghjate a natura per l'ingiustizia: l'omi ùn face micca questu da u travagliu più intensiu di i glubuli sebacies. D 'altra banda, a natura ci hà datu, e donne, tesori riali: chamomile, meli, latti è parechji altri prudutti veramente magichi. Oghje, parlaremu di cumu per liberà di a peladura di a pelle cù l'aiutu.

Cause

A deshidratazione hè cunsiderata cum'è a mutivu principalu di a pelle scorcià. A lotta cun aiutà a crema cù a marca "hidratanti" è a bè fugliale, chì hè benifanti à u corpu in tuttu. Tuttavia, a pelle pudete cumincià à scurza micca solu da u difetto di umidità. Eccu i quatru 5 fatturi chì afectanu à a prublema di a facci di a faccia:

  1. Avitaminosi. Duranti a demi-stagione, u corpu hè impauritu è ​​esie rinstituzione di vitamini. Hè impurtante di cumincià à piglià à a fini di l'inguernu o l'estiu per evità cunsiquenzi sfaguate in forma di sumirulenza, unghie finesse, ingestazioni di u capeddu, secche è pelle di a pelle.
  2. Fatturi naturali. Influenza aggressiva di u ventu, a neve, a fretura, a humidità eccessiva o in contru seccenu l'airecenu a pelle di a faccia, senza prutezzione di sti fattori. Per prutege a bellezza da u clima, i prudutti speciali (cremes for winter, tonics for summer) aiutanu.
  3. Cosmetichi. Sì rosse è scacciatura di a pelle hè stata immediata dopu avè cambiatu u polu, fundazioni o prudutti di a pelle - a cunclusione hè unu: a to pellica ùn hè micca fitu. Sfortunatamente, questu succè ancu cù i cosmetti più caru, perchè cumu un cumprà un vaso grande o una burbuila hè megliu pruvate a tester.
  4. Cuvierda cura. Se a pelle ùn manca in nutriente, ùn hè micca pulita è umidità, prestu pronta pare l'imperfeccià: l'acne (tipus fatty) o a sequenza è a peladura di a pelle (u tipu di culore è secu). Per evitari sti prublemi, hè impurtante selezziunate u prugramma di ghjustizia ghjustu (per tipu di pelle) è ùn sia micca mandatu per osservà.
  5. Malati è reazzioni allergii. Redness è scacciatura di a pelle nantu à a faccia pò esse dopu un cursu di piglià medicazioni potenti. Inoltre, a pelle facial secca è a so pelle puderia indicà e disordini metabolichi è di secreziunzione. A sicura cun piccazza pò esse un sintomu di una malatia infizziosa, è una visita à u duttore in stu casu hè urgente.

Folk culture

A lista di rimedii tradiziunali per a pelle scattata hè variata. I ricetti di l'avutru cunsigliate di abbandunà i prudutti cosmichi chì anu l'alcoholu a favore di materiali naturali. Se a causa di a pelle scorcia ùn hè assuciata à e malatie è a reazzione allergii à i medicazione (è pò esse garantita da un spicializatu), hè sensu per preparà una crema o mascara regenerante especial cù i vostri mani.

  1. Pigliarà: zucca, zucca è zucca di limonu (1 culletta), un pocu di fècula di patata. L'ingredienti deve esse mischju, appicciate u focu nantu à a faccia, cun movimenti dulcenti a rinfrescia dopu à 15 minuti. Repetite u prucedimentu chì avete bisognu à settimana per duie o tri voti. Questa mascara di scorcia di a pelle ùn solu ùn s'imburi, ma puru limba assai a face.
  2. Pigliarà : 1 tbsp. una cucchiaiata di casgiu grùattu grassa è crema, un pocu di sal marina è 1 cia. una cullette d'oliu vegetali (preferibbilmente olive). Ingridienti à mischjianu, appriccià nantu à a faccia, lavate off after 20 minutes. Questa mistura aghjusta cum'è una crema è aiuta per fuglià a pelle di a pelle nantu à a fàccia in solu qualchì procurante.
  3. Piglià: mustarda secca, oliu vegetale è fretce l'acqua in proporzioni equi (1 tsp). Stir the ingredients and apply a fine even layer on face, ringe after 5 minutes. A mascara restaura u flussu di sangue è mellora u metabolismu celulu.