Ricordu fugliali per i marghjistini

Questu hè propiu quandu a testa hè ronda cù gioia o amore. E si u terra si metti à spiegà nanzu fora da sottu i perchè senza ragione apparenti? Prima hè bisognu à visità u duttore per esse ancu a prisenza di e malatie serii è i patologii. Se i risultati di l'encuesta pruvuconu chì ùn ci hè micca ragiuni seri, u trattamentu cù rimedii tradiziunali aiutanu cù mareosità.

Ricordi folki pruchii - tinturi

  1. Sprogna (200 g) mmiscatu cù calce di meli (50 g) è aghjunghje cunce (700 ml). Aggiuncenu cinnamon e vaniglia (1 g ogni). Pigliate una cucinara, prima di pranzi, 10 minuti.
  2. Aghjunghjite spremere (300 g) cù l'alcool (0.5 l). Assicuratevi di lascià a raccumparra in un locu frescu per 14-15 ghjorni, pìcchinu cù aghjunghje un lignu caldu. A 100 ml di latti quattrali - a tintura scucchita di 20-25 stati.

Riccesi tradiziunali per i marciezza - trattatu cù zucchlii

  1. U ziddu di zucchina anu aiutu no solu dispunibule di i marghjulmenti constantu, ma ancu di elevà l'immunità. Avete bisognu cù trè volte à ghjornu.
  2. Pudete l'esercitu di salute d'una misura di trè succhi: granada, beets, zucca. Hè bisognu à imbulighjà in una ratio 2: 2: 3. Edite a mità di copre una trè volte à u ghjornu prima di manghjà.

Ricordi folkiichi per i marghjulamenti, usati in età vechja

A ghjente in età vechja sò viulenza per i prublemi di degenerazione di l'apparatu vestibulariu, sanguinazione insufficente di u curu.

  1. Per u trattamentu di marghjulamenti in a età vechja, pudete aduprà una mistura di fiori di melissa è di camomila, è ancu a razzi di valeriana, tutti l'ingredienti sò stati disposti in proporzioni ugguali. Una culloca di sta muzzica hè prudutta in dui vetri di acqua calenta. Insistà a notte è in a mattina aghjunghjia una cullizzioni di meli, u listessu cantu di u vindu di sidru. U pruduttu duverà esse tastatu 30 minuti prima di pranziari duie volte à u ghjornu. U trattamentu per passà dui simani.
  2. Brew in un vetro d'acqua fogera, nettle seta (1 spoon). Coperta u cuntinuu cù una decocção è coperta cù una spugna o manta. Insistà circa 5 ore. Tandu avete a scienza, aghjunghjenu zuccaru di frutta fresca (1: 1). U caldu ci vole à stà in un locu frescu. Divuziu trè volte à u ghjornu prima di piglià un lunch, 50-100 ml. U trattamentu per passà dui simani. Hè utilita diversi volte à l'annu.
  3. Un altru riduvamentu populari per i marvagilate hè l'erba di l' arghjentu . Quattru zucchioli di inflorescenzi pòrtanu chop è poi poveru un litru di acqua fogera. Un quartu d'una ora per insiste è pò esse cunsumati da a matina, dopu à a sera è à a sera prima di manghjà.