Azzurra - idei per rigali è celebrazione

Un coppiu maritatu chì scambià una seconda dicadenza di u matrimoniu è celebrà una bodta d'altru hè degna di grande rispettu. Duranti l'anni dopu, i malinterpruenzi sò allisati, e ghjente cunnuscite quasi tuttu u circondu. Sò unificati micca solu per l'amore, ma ancu per interesse cumuni, momenti, cumuni, vivi, i benessiri.

Azzurra - chì parechji anni si vanu?

Ci hè un casu di ferru, 11 anni stavanu vivi. In tuttu stu tempu, i cagiuni anu bisognu di vultà assai di difficultà, prublemi, disputa è misu. Anu dopu, i relazioni sò stati più forti, più affidabuli, ponu esse paragunatu à un metalu dura cum'è l'acero. Parechji parsoni sustinute chì 11 anni ùn hè micca tantu, assai prubabilmente u paru hà amparatu à rispittà l'altri, apprizziate, curazza à u trattu a seconda mità.

Chì ci hè datu per un vinu d'altru?

Dopu avè ricivutu un invitu à a celebrazione, a question si sviluppa: chì pudete dunque à un casu in acero. Prima, tenete bisognu à attentu à i piatti fatti di l'acciau. Questu pò esse elementi cum'è furculite è ponni, cutidianu, tagghiati incisioni. Felice parla cù un fugliale di acchjaru à un omu chì piaci à i vechja - un cuncepimentu cù e arnesi, una donna - cunchi è cuscini. Pudete ancu presentà e seguenti elementi:

Cosa da dà per un bursellu di acce per l'amici?

Comu regula, amichi è e persone ch'elli sanu di a data d'avvicinanu sapemu chì a coppiu prefisce. Ma certe volte l'scelta di un regnu prupone l'difficultà chì danu à l'anniversariu di l'azzione di a casale. Avemu bisognu di focu micca solu di l'equivalenti monetariu, ma ancu per u fattu chì u presentu hè appruvatu è solidu à u spiritu di l'anniversariu.

Tableware hè u rigalu più cumuni. Dining sets of steel, glasses, glasses, cutlery - tuttu questu hè perfettu per una festa di famiglia. Ma certi coppie crede chì questu hè tanti trivia, è avvede avvirtenu i donatori chì tipu di rigalu li vulianu ricivutu.

Ciò chì dà à a so mòglia per un vinu d'altru?

Molti famiglie prefettenu celebrà l'anniversarii di casate in una tranquillità è modesta. Ma u donu per un casu di acchjaru à a spouse alla stessa hè necessariu di dispensa. U sposu pò fà a casa cozier, per esempiu, installate una chimenea, cambia l'internu. Assicuratevi di prisentà a so mòglia cù fiori in quantità di 11 tesseri. Ci hè un signu: quandu più largu stanu ci sò più furtunati è più furtunati di a vita di a coppula.

Un cantu ùn serà micca sbagghiatu cù un rigalu per quellu da a so mòglia un putrezzamentu fattu di metallo biancu, un novu gruppu cù l'ornamenti di metallu. Hè bisognu di maravigghia è per piace a seconda mità si presenta a so:

Cosa da dà un bagnu di acchjaru à u so maritu?

Una donna amatrice è adatta sapi ciò chì dà à u so maritu per un casu in acero. Dopu avè campatu cù ellu durante 11 anni, hà digià studiatu i so preferenzi. Ma si avete sempre avutu difficultà, puderete mette cunsigli. Hè improbable chì qualchissia abbandunà a tabulazione moderna o smartphone di l'ultimu mudellu. Un bon rigalu à u so maritu per una bodta in steel hè un gadget di l'auto. Hè desiderate chì era in una prucedimentu di l'azzaru o avianu almenu un pezzu di metallo.

Cumpettu pò esse temi:

Tradizzioni di u tradimentu d'aceti

Ùn hè abbastanza solu par paragunate à un casu in acero. A vittura d'acciaiu implica l'observazione di certe tradizzioni è rituali, perchè a coppula pò viura in armunia è l'armunia in a venti parechji anni.

  1. Ci hè una cerimoniu antica, quandu a coppiu devi chjappà in l'acqui per lavà di tutti i negattivi accumulati à l'annu. Quandu u ritu hè realizatu, u maritu è ​​a mòglia tenenu mani.
  2. U ghjornu di u 11u anniversariu, u cuncettu ci deve fà una ferra d'azzaru sopra a porta di a porta. A cosa principal hè chì si trova cù i so peri. Hè diventerenu un tipu amuletu , per salverà e persone da parechje prublemi è averebbei. Enforte la famiglia maschera. Per esempiu, u maritu si prega, è a mòglia dà ragna è un marteddu.
  3. Ci hè ancu un ritu di scambiu. Hè custituitu u fattu chì in questu ghjornu u sposu è a sposa cambienu alcune d'oggetti di u so vestitori. À questu puntu, ci vurcanu l'ochji di l'altri è dì chì e parolle chì saranu parting words è un desideriu per una vita più nova.