Chjesa è Monasteru di San Gérard


Si viaghjate à Nova Zelanda è ancu locu per una bellezza gòtica, pozza esse sicuru d'admirazione unu di l' attraversu di Wellington , l'església è u monasteru di San Gérard. Hè interessante chì questu hè u più anticu edifiziu in a cità. Hè struitu in u XIX sèculu è à questu ghjornu ùn hà cunservatu micca solu u so splendore, ma ancu parechji sicretti.

Ciò chì vede?

In u situ di l'antichi estates di tutti i membri di a Congregazione di u Santu Redeemer, in u colline Victoria, in u 1897 una chiesa hè statu custruita è in u 1930 - un monasteru. Dopu un pocu tempu sò stati cumminati. Hè vale a dì chì questa unione s'hè addivintata un tipu di simbulu di forza spirituale di i residenti lucali.

Dapoi 1992, quandu l'Organizazione Cattòlica Internaziunale per l'Evangelizmu, compru l'edifici per aduprà com'è un centru di furmazione, evangelisti missiunari si cuglia nant'à una base setica.

Hè impussìtellu di ùn spunta micca a bellezza incridibuli di l'architettura di questi edificazioni. Allora, quì à una distanza, u ladrone di u culore di terracotta culpisci in l'ochji, è ghjudiziu i ghjuvelli è i turretti gòtica cun u so splendore magicu. Inoltre, ogni chjamate decorate cù treglioli simpliczii è quartet.

Cumu ghjunghje?

Pudete vede sta fita cumminciutu à a destinazione cù un bus numero 15, 21 o 44.