Museu Colonial Cottage


Ùn avete crìdinu ch'ellu hè realistivu per viaghjà in tempu passatu? E questu hè pussibule solu quandu travagliate u lugnu di u museu "Casal Colonial". L'atmosfera chì si trova in ssu furmale, ogni ospitale ricevi à u XIX sèculu.

Ciò chì vede?

Ùn serà micca superfluitu a nutà chì u museu hè statu creatu da i discendenti di William Wallace, ma ancu quellu chì stava sempre in u 13u seculu. Arrivatu in Nova Zelanda da u Regnu Unitu in cerca di una vita megliu, Sir Wallace, cù a so sposa, l'encantadora Katerina, in u 1858 hà custruttu una cabana in a so discendenza stava finu à a fini di l'anni 1970.

Oghje "Custiera Coloniale" hè un museu, chì l'esposizione di quale hè custituitu di exhibiti stòrici, a cussa principale di quale hè di cuntà a vita di i colonisti. Ci sò un mudaru uriginale, i pezzi unichi, i ghjoculi di i zitelli è assai più chì si trova in a famiglia di Wallace. In a casa, crea a sensazione chì avete statu invitatu à visita, è l'anziani vinaranu cun minutu.

A cucina di a casa Wallace hè megliu una cura particulari. Hè a donna chì rapprisenta a volta di epoi quandu ùn ci era micca un dispositiu mudernu, è perchè i guardianu di a casa anu da fà tuttu ciò.

Hè impussìtellu di ùn ammirazione di u ghjurnale fruttante di frutti, chì hè spizzatu nantu à a casetta. Inoltre, ci sò lettu di fiori, chì anu faciale chì fascinate, è e leite di vegetale. In u territoriu di u museu ci hè una piccula buttrega induve tutti pò cumprà prudutti naturali: frutta e verdura in lattice, creata da frutti da l'horta di Wallace.

Cumu ghjunghje?

Ogni locu sapiulu duv'ellu duvere u museu di "Uuliani Coloniali" è, per quessa, ricordate chì, se ti perde, serà infurmatu di cumu per arrivà. Ùn vi scurdate micca chì i busus seguenti andonu à a vista: №12, №7, №21, №18.