Vinu da pira - ricetta

U vinu di u peru hè assai fragranza, è hè assai populari in varii rigioni di Russia. Tuttavia, vale a pena valerate per u fattu chì i frutti sò stanu pocu adattati à l'enoteche, postu chì cuntenenu assai acidu tannicu è, à a fine, pruduce un vìacchiu suffucatu è in un vinu sfatu.

Per fà u vinu righjunali da una pira, avete bisognu à fà frutti verdi è unripened, cù fossi chì giustu accumincianu a marroni, altrimente u vinu saldarà fermu di tezza è mucosa.

Dunque, agghiuncinu a vista di fà u vinu da pira.

Cumu fà u vinu da pira?

Ingredients:

Preparazione

L'acqua primu hè struitu (si hè di qualità poboa), è poi friquè è dissolve u zuccaru in questu.

Perven lavare, purteri da putenza è testa, è tagliate in pezzi petite. Pezzi di fruttu sò stati dispuniti in un dispusitore limu è limitu per a fermentazioni, pò esse di vetru o metalli esmaltati. Dopu à e poveri avemu sfruttatu u ghjocu di zuccherinu è ripiendu u spaziu di fermentazione cù l'acqua neve à a cima. Dopu questu, pudete abbandunà u vinu à fermentate in un locu friddu è caldu. Puderete scopre da a fine di a fermentazione tramanda un guantu di gomma in u collu di u spaziu di fermentazione. Quandu u guante hè stufatu, a fermentazione hè in più, postu chì u diossidu di carbonu hè cessatu di esse liberatu.

Avà u must must be filtered, bottled, corked and left for fermentation per 1-2 mesi.

Vinu fattu di pears è manzanas

U vinu frescura di pears è manzili hè particularmente piacevule à utilizà in una forma fridda, pò serve bè un bevande interessante, o un aperitivu.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà u vinu da una pira è una pumu, anche u fruttu cù un pappu secu, per ùn lavà micca di tuttu a microflora utili per a fermentazione. Dopu à quessa, u fruttu deve esse sbulitatu da u fruttu è esprimintu u ghjacciu. In questu casu, hè cunvenutu per uttificà una spremcatura, ma se ùn ci hè nimu, poi solu richià i frutti in un rossu, è da esse chjappà a carne ralegra.

U zucchinu hè spesu in un saccu uperientale per a fermentazioni, coperto cù un mantellu è esse da 3 ghjorni. I primi dui ghjorni u vinu in futuru deve esse mischjianu pericienta, è u terzu ùn hà micca bisognu di fà questu, postu chì a ferraghja deve settore.

Dopu à 3 ghjorni, u zuccheru pò aghjunghje à u vinu, ma micca più di 250 g per 1 litru di a vittura: più u zuccheru, u più forte u vinu. Dopu fattu quessa, a vittura pò esse ingressata è stufa cù tappeti cù un tubu, o vende cun guantes di gomma per stabilisce u fini di a fermentazioni. U vinu fattu di pira prestu prestu à 1,5 a 2 mesi dopu a fini di a fermentazioni.

Pesto sidra

I fancianti di i vini spumanti sò sicuru d'amparà u sidru di piddu.

Ingredients:

Preparazione

Peras si asciughe cun un pappulatu secu è lasciate in u calore per 2-3 ghjorni. Duranti stu tempu in a superficia di u fruttu trasfurmà una microflora. U fruttu di frutta cun un trituradore di carne, o blender è poi u cunsigliu resultante in un ricciutu neve per a fermentazioni. Quì ci mandonu u zuccheru à a rata di 120-150 g per kilogramu di fruttu. Coperta u collu di u cuntinuu cù un tela è fà parte di a massa per passe à 3-4 ghjorni, senza fighjà di mischjianu ogni ghjornu.

Quandu u primu stadiu di a fermentazioni sò rializate, u ghjocu deve esse espritu da a polpa è vèllenu in altru pane, u coddu di quale hè chjusu cù un segellu d'acqua. Avemu seguitu à u fini di u prucessu di fermentazione (1-1.5 mesi), dopu chì hè necessariu filtre a sidra, fassi in buttigli è si spiccà da ripia per 3 mesi.

U vinu pocu eccezziunale pò esse fatta solu da i pere, ma dinò da l' albiteri , chì pruvalla à parechji.