Vinu d'albero a casa

U vinu fattu di l'apicottiani hà un gustu cusì specificu. Cu pocu cuntenutu di zuccaru, stu vinu pocu senza mantenimentu di l'aroma è per a maiò parte pò acquistà un oliu displegatu di almendà amri. Ddu aroma hè risparmatu da l'ingressu di i foglie d'albitanu in u macinatu, chì cuntenenu l'acidu idricuatu. In modu, deve esse nutatu chì l'acidic acidic hè una sustanza venenosa, perchè ùn utilizate micca e raffinate di fruttu per fà u vinu.

Per fà u vinu d'albero, pudete aduprà varietà salvatica è cultivata di e piante. U primu duverà un pocu fragante, ma menu dulce, è u sicondu - à u cuntrariu.

Hè da vale di dì chì, prima di usà u fruttu, ùn deve micca lavatu, hè abbastante per lavandassi cun un pappu secu, per ùn lavà micca di a microflora in a superficia di l'albicocitu, chì venerà a fermentazione naturali.

Dunque, camperammu in l'aspettu praticu di fà vinu di albicocu.

Ricetta per u vinu casa da l'alberti

Ingredients:

Preparazione

I frutte si sdischinu, scurciato è spressi cù acqua calde. Leave the mixture to ferment for 4-5 days, uparia u pulp in una polpa è aghjunghje u zuccheru. Partitu u vinu d'avè avutu per passà 6-7 ghjorni. Duranti stu tempu, parechji volte di ghjornu, avete dettà a mustità cun una spatula di stanu o culluna.

Dopu chì a generazione di gasulazione hè cumpletu, u vinu pò esse filtrati, embunziati è permessi per esse infoschi durante almenu 2 mesi.

Ricetta per u vinu casa da l'alberti

U vinu fattu in sicretu d'sta ricetta hè più savurosa è ricca à gustu per l'aghjunzione di noce moscata. Enrich the drink with other spices, such as clove, or a stick cinnamon.

Ingredients:

Preparazione

L'arricugghiate bianchi sò chjappiati da u polu è di e so pezzi, sfriggià, vìdinu l'acqua calda è u vinu, aghjunghje a mistura di noce moscata Da 2,5 litri d'acqua è 1,5 kg di zuccaru, fate u ghjacciu è aghjunghje à a misura - u zuccheru sarà cum'è fonte di carbuidrati per i microrganismi chì furnenu fermentazione. Leaven si danu in un locu caldu per 6-7 ghjorni, periscenu pericardamenti una spatula di lignu. A fine di questu tempu, u vinu deve esse filtrata, embotellata è permessa di ripruppà di 2-3 mesi.

Ricetta per u vinu d'albero locu

Ingredients:

Preparazione

Da l'albiteri eliminavanu a petra, è a polpa intrecciata è pressata. Fate a polpa cun acqua fogera è si stalla 3-4 ghjorni. Scumpredà a pasta è aghjunghje u zuccheru, u zucchero è di u limonu à a levadura. Abbandunate a fermentazione in un locu scuru. Quandu si ferma a formazione di gas - puderebbe sguassà a caghjunà è abbandunate per altre 3 ghjorni.

Avà u mischju hè abbandunatu à drenu è valdi in un barrel di lignu per 6 mesi. U vinu predilettu puderà esse ingegnu è si ne rinite. In 3 mesi, u vinu d'albicel, di casa, è incredibile savurinu, sarà prestu.

A ricetta per l'albicu

Per i fanali di i fogghi fortificati, offre una ricetta per l'albitru tradiziunale. Solu un mesi dopu, un beato d'albaricu fragante seranu nantu à a tavula.

Ingredients:

Preparazione

A ricetta hè assai simplice: u zuccheru frescu di l'albitru deve esse mischju cù vodka è abbandunate u bè in un locu friddu durante 1 mese, dopu chì l'albicanu ponu esse filtrati, imballati è imbuscati.

I fanali di sta bè guazza ancu avè bisognu à tastallu vinu bonu casu di cunfettu , chì pò esse fatta da ricetta simplici.