BMI hè a norma per a donna

Un grande quantità di persone di e diverse età pèrdite u pesu eccessivu, chì ùn tocca micca solu l'aspettu, ma ancu influenza negativu in u travagliu di u corpu. Per definisce u gradu di obesità, i medichi l'utilizanu com'è indicatore chì l'indici massu di corpu. Parechje persone anu interessatu à u standard BMI pè e donne.

Per calculà stu indicatore, ùn avete bisognu à vultà à nutricionista, postu chì i formi sò semprici è affordabbli. Per ottene u valore desideratu, a tariffa di creazione in metri deve esse squadra. Dopu quì, dividinu u pesu da u risultatu per avè l'indexu di massa massima. Ci hè una table specie per a determinazione di u BMI è e so norme per a donna. Prima di calculà l'indici di massa di u corpu da a formula supra, si deve esse nutatu chì ùn si pò micca in tuttu. Stu calculu pò esse micca usatu per e persone chì l'altitudine hè sottu à 155 cm è sopra 174 cm. D'altra manera, hè necessariu di reste o di 10%, rispettivamente. Inoltre, ùn aspetta micca a INT per ancu e persone chì sò intensamenti impegnati in u sport.

BMI - l'indicatori di a norma

In generale, ci sò quattru gruppi principali chì ghjudice l'obesità:

  1. Da 30 è più. Se u valore hè inclusu n stu indicatore, a persona hè diagnosticata da obesità. In questu casu, u specialista hà bisognu d'aiutu, postu chì u risicu di sviluppà prublemi di salute seriu.
  2. Da u 25 à u 29. In stu casu, pudemu dì à a prisenza di l'overgrazia. Per risolviri u prublema, avete bisognu di aghjuntu a nutrimentu è esegue u sport.
  3. Da u 19 à 24. Ddi indicatori indicanu chì una persona hà l'altu è u pesu ideali, è ùn deve micca piantà per perdre pesu. A cumpagnia principali hè di mantene in forma.
  4. Meno di 19. Si una persona per risultatu di u calculu spuntò stu valore, ci hè un deficit in pisu. In questu casu, pudete parlà di a prisenza di prublemi di salute. Un viaghju à u duttore hè cunsigliatu per obbligatori.

I sperti chì l'insignamentu BMI per e donne vole à esse rializate à l'età, postu chì u travagliu di u corpu in 25 è 45 anni hè diffirenti. Per calculà l'indiu per età, bisognu di utilizà una formula diffirenti, chì hè ancu simplice. Sì a donna hè menu di 40 anni, invece per u calculu, hè necessariu di piglià 110 da u crescita, è se più di 40, da 100. Cuntinuemu un esempiu: per capiscenu s'ellu BMI hè cume in a norma per a donna dopu à 30, per esempiu, à 37 cù un aumentu di 167, per fà u calculu 167 - 110 = 57. Issa ferma solu di vede quale categoria chì u valore induciu hè.