Quilling - spine

I fioretti di carta, creati da i artighjani, soru da a so bellezza è di simmerza à l'uriginali, ancu a diversità di u so presentazione. I composizioni fiurali più maravigliose, sia pianu è volumetricu, permettenu l'implementazione di quilling. In a classificazione maestra prisentata avete da appruntà a manera di pruvucà i prugne bianchi da u paper in a tecnica.

Maistru maestru a fabbricarii fiori fiori di carta

Pigliarete:

  1. Facemu noi biancu è verde cun steezza di 3 mm di larghezza.
  2. Facemu u zizianu. Pigliate una strapata di carta verde cù una larghezza di 5 à 10 cm, secondu u largu desitxatu di u troncu. Avemu vinu parechji steezzi nantu à u dintu, cut cutterie, cola i viti, è cacciate i puzzicheghji.
  3. Per fà a media è scimali di u fiore, piglià una striscia di carta verde, venti nantu à u cializmu, ciaparà u cimi, è da appressu u centru cun un lapis, aghjunghje u roll à a forma di u cone. Avemu bisognu di 2 culori verdi è un biancu cusì cunnimentu. Cones internu sò borfati cù PVA cola per fraccionarii. Pudete fà un centru cumminu. Per fà quessa, aghjunghje 2 cm di carta verde à a striscia di carta bianca, è cumincià à strufinà nantu à u palcu di l'u blanc.
  4. Facemu 1 verde è 3 rotuli bianchi. Per fà questu, rialmente a striscia nantu à u palcu è fioru nantu à un mudellu cù un diametru di 15 mm. Demu u rotulu in a forma di l'ochju.
  5. Emprumbe per cullà u snowdrop. Nantu à u zogliu, guariscenu un culu verdu di sèpali, cola un dettaglissu biancu di u centru, cù una parte larga inserita in questu d'un altru cone verde.
  6. À u fondu di u troncu, guariscenu una foglia verde. U situazione uniforme in un círculo, guariscenu quattru petali bianchi à u zùcchulu cù un spaziu vicinu à u mità.
  7. Capoce a bucaneve cù un vernice biancu in dui strati è lasciate.
  8. Pudete mette una bella fila forte à u fini di u troncu, è utilice un bucanevule, cum'è una decorazione o un pendant.

Tali prudutti pò ancu esse mette in una cestera.

Classe maestru di nantu à e posegno cartelli cù bucanevuli

Avete bisognu:

  1. Avemu una strappa di carta bianca nantu à una strumentu cù una agulla (puzzicheghja), impregnate in un template cun un diametru di 15 è segellanu u final. Demu u rolu di volta à a forma di l'ochju.
  2. Avemu bisognu di trè riople bianchi per una sola fiore chì cuglitemi per i spiccioli di u latu chì u petali di u mediu hè risuscitatu in altizza, cum'è esempiu in a photo.
  3. Facemu di sèmpali da a mità di una striscia verde. Facemu torna nantu à una agulla, fate in un patru cù un diametru di 10mm è pegà u cimi. Demu la forma di un ghjovanu mesi.
  4. Facemu un fegatu è e foglie di i so ciacchi à a mità in a longa di a tazzi verdi. Per e foglie aghjustemu pedate brevi è tagliate a fini in un angelo agutu. Sàlvulu è falza bè finamente.
  5. I detti risultati di u fiore sò pegati.
  6. Pigliemu un picculu rectangulu di cartuni è cialde a nuvola di vapeur, aghjunghjendu un rotulu biancu di pocu diametru sottu u petali di u fiore.
  7. Avemu attaccatu una cinta fina cù un arcu è aghjunghje à a corner left.

A nostra cartolina cù neve hè prestu!

Utilizendu e tecniche simplici è a vostra imaginazione, puderete ferà belli boni è piacerebbe, cumminciandate bucaneve cù qualsiasi altre culori fistivati ​​di sè stessu nantu à a tecnica quilling.