Cumu pudè piglià a ghjente?

Quandu avemu principiatu novi cunniscenzi, hè assai impurtante per fà una bona prima impressione. Dopu avè lettu stu articulu, avete da appruntà cumu truvà persone.

Per truvà una persona chì duvete esse aperta. Sempre pigliate l'inizià di a dialogula. Dopu tuttu, ognunu sapi chì quandu avete acquistatu prima, hè difficiule per fà una conversazione, ma s'ellu avete principiatu, ùn hè micca avutu esse innurati? Praise una persona per qualche meritu o qualità chì ti piace. Fate solu sinceramente, è l'interlocutor ti ricurdarà! Ùn vi scurdate di sughjurnà, perchè i scentifichi anu pruvatu chì a persona suttili da u partitu hè assai megliore è più attrattiva. L'Umorismo hè una bella manera di fà e cose. Inoltre, pruvate a ricurdari nomi. Perchè ùn hè micca u sonu più piacevuli chì u sonu di u propiu nome. Appreciare si in una conversazione chjamà u nome. Scuprite à sente. A volte chì a ghjente hà bisognu di parlà, senza rende è cunsiglii. Pighite cun atenì è intesu in l'interlocutore.

Cumu pudè riparà un omu per sè stessu?

Per questu hè bisognu di sapete qualchì secreti. Ùn si pò entre sente. Perchè hè perciutu cum'è cunfrontu. Situate o mancu per coppola o da quì u bordu di a tavula. Pigliate un'opriszione aperta, impose. Dopu tuttu, certi punti chì pudete avè nantu à i ghjinochje, in u subconsciousu di l'omi causanu associazioni cù a furtuna. Aduprate a ricunniscenza "spugliata" l'interlocutore. Copiatu senza alcunu cumandani i so movimenti è crede à mè, andà prestu in u spiritu kindred.

Cumu gestione l'affari?

Avete ricivutu pocu novu travagliu, quandu hà avutu u tempu di fà amici cù l'squadra è u capu seguitu nantu à a linea.

  1. Amparandà a restuccia. Pruvà cuntene emozioni, friddu, analizà tuttu è decide di risponde à critica o micca. I patroni scaluzzà a vostra diplomazia.
  2. Ùn finice chì sò più listessi chì tutti l'altri. Se ùn avete micca piace u patronu di u prughjettu, totturisce dinò a vostra opzione è discendu per quale hè megliu.
  3. Sacrifice u vostru tempu. Se qualcosa deve esse fatta in pocu tempu, ùn hè micca a paura di passà u so tempu persone. In casu di un imbligatore ripetitivu, u capu se saparà chì pudete esse invidutu.

Dopu avè lighjendu queste suggerimenti, puderebbenu avè sapè cumu fà per un capu. Ma una conversazione chì hè stata ragiata bè pò aiutà micca solu à quelli chì occupanu posti executive, ma ancu di i pirsuni cumunu in diverse campi. A cosa principale in questu ùn hè micca ciò chì dite, ma cumu si cumportanu.

Cumu pudete piglià a vostra interlocutore si ùn sapete micca qualcosa?

A capacità per avè u persone cun voi hè assai impurtante in u mondu mudernu, perchè tuttu hè custruitu annantu à i relazioni trà e persone. A cumunicazione ci face una persunità è aghja novi oportunità per noi. Cumu avemu avemu cun u cumuni, dependeranu di l'idea di noi. Intese l'interessu in altri pòpuli, sia apertu è cun voi tanti averebbe mantene una relazione. Bonu, l'ultimu, ma micca una regola importantissima per cumunicà cù e persone. Dà a persona l'occasione di sentenu a so impurtanza per voi. Senza sempre sempre di terra cum'è sempre è sinceru.